تاریخ انتشار: 1396/03/17 08:29
کد خبر: 205563

عملیات نجات سرباز احمد نوراللهی

سرمربی پرسپولیس با جدیت خاصی دست‌به‌کار شده تا تیم خوبی برای فصل آینده آماده کند. او از مسئولان باشگاه خواسته نفرات مورد نظرش را سریعا جذب کنند تا با شروع تمرینات تمام نفرات خود را در اختیار داشته باشد.
عملیات نجات سرباز احمد نوراللهی

 در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی برانکو ایوانکوویچ در پست هافبک دفاعی است. جایی که کامیابی‌نیا به‌عنوان تنها بازیکن حاضر در این پست هر بار مصدوم یا محروم شد پرسپولیس با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم کرد. این بازیکن به تازگی تحت عمل جراحی هم قرار گرفته و طبعا برای فصل آینده برانکو نیاز به یک ذخیره خوب و مناسب برای این بازیکن دارد. شهاب کرمی هم یکی از بازیکنان حاضر در این پست بود که برانکو اعلام کرده احتیاجی به او ندارد.
در واقع سرمربی پرسپولیس برای پر کردن این پست چشم‌انتظار بازگشت احمد نوراللهی است و در صورتی که او به تیم برگردد بازیکن دیگری در هافبک دفاعی جذب نخواهد شد. برانکو برای اطلاع از شرایط نوراللهی خودش شخصا دست‌به‌کار شده است تا وضعیت این بازیکن را بررسی کند. او همچنین با خود این بازیکن هم تماس داشته تا وضعیت خدمت سربازی او و زمان بازگشتش به پرسپولیس را جویا شود.

  •     تایید نشده، 10روز دیگر می‌شود

در حالی که گفته می‌شود کار بازگشت نوراللهی به پرسپولیس تقریبا نهایی شده و این بازیکن می‌تواند از ابتدای فصل آینده برای این تیم به میدان برود، اما مسئولان نظام‌وظیفه و باشگاه تراکتورسازی می‌گویند هنوز نامه‌ای در خصوص کسری خدمت او صادر نشده است. سردار مهرعلی باران‌چشمه در پاسخ به سوالاتی که پیرامون این بازیکن مطرح می‌شود گفته است: «در این باره باید از مسئولان مربوطه در سپاه عاشورا سوال کنید. هنوز چیزی به ما اعلام نشده و این احتمال وجود دارد که تا پایان هفته جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود.» نوراللهی به‌دلیل سابقه فعالیت در بسیج 6ماه کسری خدمت دارد و اگر کسری خدمت مربوط به سابقه حضور والدینش در جبهه‌های جنگ هم مورد تایید قرار بگیرد خدمت سربازی او به پایان رسیده است. اما این خبرها در حالی مطرح می‌شود که هنوز پاسخ استعلام سپاه عاشورای تبریز در این زمینه نیامده است. گفته می‌شود این اتفاق 7 تا 10روز آینده رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojk6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سهمیه پرسپولیس در نقل و انتقالات: 3 بازیکن