تاریخ انتشار: 1396/04/16 11:07
کد خبر: 197987

آغاز اردوی شاگردان دایی در رامسر

نارنجی پوشان جهت آماده سازی خود برای حضور موفق در لیگ هفدهم از صبح امروز دومین اردوی خود را در رامسر آغاز کردند، اردویی که ملی پوشان امید این تیم در آن حضور نخواهند داشت.
آغاز اردوی شاگردان دایی  در رامسر

 پس از برگزاری اولین اردوی نارنجی پوشان در است اردبیل، این تیم از صبح امروز دومین اردوی تدارکاتی خود را نیز آغاز کنند. 

فربد بقایی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سایپا ضمن بیان مطلب فوق، در این باره گفت: دومین اردوی آماده سازی نارنجی پوشان در رامسر از ۱۶تیر ماه آغاز و تا روز ۲۲همین ماه ادامه خواهد داشت. محمدحسین کنعانی زادگان از جمله بازیکنانی است که در اردوی سرعین حضور نداشت و قطعا این اردو فرصت مناسبی برای هماهنگ شدن بازیکنان جدید با تیم خواهد بود.

بقایی در رابطه با احتمال برگزاری دیدار تدارکاتی تیم در این اردو گفت: طبق برنامه، نارنجی پوشان ٢١ تیرماه در دیداری تدارکاتی با تیمی که احتمالا سپیدرود رشت خواهد بود، به میدان می روند، در این اردو تیم فوتبال سایپا علاوه بر مرور برنامه های تاکتیکی، تمرینات امادگی جسمانی و کار با وزنه نیز در  دستور کار خواهد داشت. 

آخرین خبر درباره اردوی نارنجی پوشان اینکه بازیکنان امید این تیم که به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند به همراه این تیم راهی اردوی رامسر نشدند تا خود را به امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم ملی امید معرفی کنند. علی قلی زاده، علی شجاعی، محمدسلطانی مهر و رضا جعفری چهاربازیکن سایپا هستند که در این اردو آنها را همراهی نمی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojled

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست رد علی دایی به بازیکن دیپورتی استقلال!