تاریخ انتشار: 1396/04/02 21:30
کد خبر: 201363

ری ویلکینز: چلسی باکایوکو را فراموش کند و به چالوبا فرصت بدهد!

گفته می‌شود که آبی های لندنی در آستانه جذب تیمو باکایوکو هافبک جوان تیم موناکو هستند. اما ری ویلکینز معتقد است آن ها باید به ناتانیل چالوبا یک فرصت دیگر بدهند.
ری ویلکینز: چلسی باکایوکو را فراموش کند و به چالوبا فرصت بدهد!

ری ویلکینز در این  باره  می گوید : چلسی باید جذب تیمو باکایوکو را فراموش کند به ناتانیل چالوبا اعتماد کند. من واقعا از اینکه در اخبار خواندم چلسی به دنبال جذب باکایوکو از موناکو است، ناامید شدم.

 وی افزود: او 22 سال دارد و هنوز حتی به ترکیب تیم ملی فرانسه حتی نزدیک هم نیست. اما گفته می شود چلسی قصد دارد برای او 32 میلیون پوند پرداخت کند.ولی  آن ها بازیکنی مانند ناتانیل دارند. بازیکنی که بسیار به او شباهت دارد و تنها نیاز دارد تا فرصت بازی پیدا کند.

ری ویلکینز به عملکرد چالوبا در یوروی زیر 21 ساله ها اشاره می کند و می گوید: او در 2 مسابقه کیفیت بالایی ارائه کرد، با حضور در چلسی، می تواند هفته به هفته پیشرفت کند.

لازم به ذکر است که چالوبا محصول آکادمی چلسی است. او در تیم هایی مانند واتفورد، ناتینگهام فارست، میدلزبورو، برنلی، ردینگ و ناپولی به صورت قرضی حضور داشته است. این بازیکن 22 ساله در فصل گذشته تنها 15 بار زیر نظر آنتونیو کونته برای چلسی بازی کرد و در 10تای این بازی ها، یار تعویضی بود!

 

ترجمه: فرتاک ورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ojrjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق چلسی بر سر هافبک موناکو

بی احترامی هواداران آبی پوش به سرمربی سرخپوشان
ری ویلکینز:هواداران چلسی به مورینیو بی احترامی کردند