تاریخ انتشار: 1397/07/14 11:22
کد خبر: 127439

نساجی مقابل سپاهان مشابه تیم ملی ظاهر شد

بازی روز گذشته نساجی مقابل سپاهان به شیوه بازی تیم ملی در جام جهانی شباهت‌های زیادی داشت.
نساجی مقابل سپاهان مشابه تیم ملی ظاهر شد

سپاهان اصفهان روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان میزبان نساجی بود و در حالیکه دو تیم در دقیقه 26 با گل تساوی بخش که به اشتباه توسط شهباززاده وارد دروازه خودی شد به نتیجه یک - یک رسیدند این نتیجه تا پایان حفظ شد و کار به ضربات پنالتی کشید.

نساجی در این بازی رو به بازی بسته و فشرده آورده بود و توانست در طول بازی مقابل حملات بی‌امان سپاهانی‌ها ایستادگی کرده و کمتر اجازه موقعیت‌سازی به حریف بدهد و در 3-2 موقعیتی که به حریف داد هم هوشیاری خط دفاع و حامد لک مانع از به نتیجه رسیدن مهاجمان حریف شد و شاگردان نکونام توانستند مطابق خواسته خود کار را به ضربات پنالتی کشانده و در این بخش شانس خود را برای صعود امتحان کنند که بخت یارشان نبود.

شیوه بازی روز گذشته نساجی مقابل سپاهان به شیوه بازی تیم ملی در جام جهانی تشبیه می‌شود. نوعی بازی بسته دفاعی که البته برابر تیمی که از شما پرمهره‌تر و خطرناک‌تر است منطقی به نظر می‌رسد و شاید روز گذشته تنها شانس نساجی برای نتیجه گرفتن مقابل سپاهان همین شیوه بازی بود که البته برای موفقیت در آن نیاز به چاشنی شانس هم هست که نساجی‌ها از آن بی‌بهره بودند.

نکونام در طول دوران حضور کی‌روش در ایران مدتی به عنوان کاپیتان و مدتی به عنوان دستیار در کنارش بوده و قطعاً آموزه‌های ارزشمندی برایش داشته که در نساجی آن را پیاده می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om77o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقت کشی حامد لک دردسرساز شد!
هوادارا سپاهان از هوش رفت

جدال قلعه نویی و نکونام در وقت قانونی به سرانجام نرسید
دیدار سپاهان و نساجی به وقت‌های اضافه کشیده شد