تاریخ انتشار: 1397/08/01 20:58
کد خبر: 125063

پرسپولیس به فینال رسید؛ حماسه باشکوه با درخشش بیرانوند

در پایان 90دقیقه استرس و هیجان برای طرفداران پرسپولیس این تیم بالاخره به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.
پرسپولیس به فینال رسید؛ حماسه باشکوه با درخشش بیرانوند

 از 9 صبح درهای استادیوم باز شد و هوادارهایی که شب قبل جلو در استادیوم خوابیده بودند وارد ورزشگاه شدند. سرعت پر شدن استادیوم آنقدر تند بود که ورزشگاه آزادی 4 ساعت مانده به آغاز بازی دیگر جایی برای نشستن روی سکو ها نبود. همه آمده بودند تا تاریخ سازی کنند. شاگردان برانکو به لطف گل علی علیپور، دوحه را با برد ترک کرده بودند و با یک مساوی هم راهی فینال می شدند. 

راس ساعت 18:30 داور ازبکستانی سوت را زد تا جدال نفس گیر پرسپولیس و السد شروع شود. السد که چیزی برای از دست دادن نداشت از همان اول سراپا حمله شد و در دقیقه 17 بغداد بونجاح موفق دروازه  بیرانوند را باز کند.پس از آن پرسپولیسی ها جلو کشیدند و  در تلاش برای رسیدن به دروازه السد بودند اما دفاع لایه به لایه السد مانع گلزنی پرسپولیس شد. 

جو عجیبی در استادیوم حاکم بود. هواداران سرخ آمده بودند تا فینالیست شدن تیم شان در لیگ قهرمانان آسیا را ببینند و جشن بگیرند. نیمه اول با هم تک گل السد به پایان رسید اما نیمه دوم داستان جور دیگری رقم خورد. پرسپولیس که از حمایت هوادارانش بهره می برد در همان ابتدای نیمه دوم توسط سیامک نعمتی به گل رسید تا شادی به سکوها و اردوی سرخ برگردد. هوادارا پرسپولیس یک پارچه تیم محبوب شان را تشویق کردند. پرسپولیس در نیمه دوم دو بار دیگر در آستانه گل زنی پیش رفت اما مشعل برشام مانع شد.

دقیقه ها به کندی برای پرسپولیسی ها طی می شد. السد که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید و چند موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که با واکنش استثنایی بیرانوند روبرو شد.

السدی ها 5 دقییقه آخر بازی را یکپارچه حمله کردند اما دفاع لایه به لایه پرسپولیس تسلیم حملات آنها نشد تا سرخپوشان اولین فینال آسیایی را تجربه کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omazo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توصیه بوقچی ها به هواداران/منتظر شروع بازی باشید!
حاشیه‌های قبل از دیدار؛