تاریخ انتشار: 1397/07/22 11:26
کد خبر: 126387

تلاش دوباره اینتر برای خرید مودریچ

باشگاه اینتر قصد دارد بار دیگر برای خرید لوکا مودریچ از رئال مادرید شانس خود را امتحان کند.
تلاش دوباره اینتر برای خرید مودریچ

نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شده که باشگاه اینتر آماده است در پنجره نقل و انتقالات بعدی، بار دیگر نسبت به جذب لوکا مودریچ از رئال مادرید اقدام کند.

اینتر در پنجره تابستانی امسال برای خرید مودریچ از تلاش کرد اما نتوانست برترین بازیکن فوتبال اروپا در سال 2018 را به جوزپه مه‌آتزا ببرد.

طبق گزارش کوریره دلواسپورت، مودریچ از تصمیم خود برای ماندن در رئال مادرید ناراضی است و تمایل دارد که سانتیاگو برنابئو را ترک کند. در عدم انتقال مودریچ به ایتالیا باشگاه رئال مادرید هم نقش پررنگی داشت و حتی تهدید کرد که از اینتر به خاطر تلاش برای وسوسه کردن هافبک کروات به فیفا شکایت می‌کند. با این حال ظاهراً مودریچ پی برده که در برنامه‌های خولن لوپتگی جایی نخواهد داشت و نه با او، نه با رئیس باشگاه فلورنتینو پرس رابطه خوبی ندارد.

در همین حال توتواسپورت دیگر نشریه ایتالیایی هم نوشته که باشگاه اینتر در صورت ناکامی برای خرید مودریچ از رئال مادرید به سراغ بازیکنی می‌رود که از او به عنوان مودریچ جدید فوتبال کرواسی یاد می‌شود. این بازیکن 22 ساله ایوان سونجیچ است که به تیم دینامو زاگرب تعلق دارد و در حال حاضر به صورت قرضی در تیم لوکومتیوای کرواسی توپ می‌زند و یک بازی ملی هم برای نایب قهرمان جام جهانی 2018 انجام داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omqyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال مادرید خواهان جذب ستاره صرب باشگاه لاتزیو