تاریخ انتشار: 1397/06/08 13:53
کد خبر: 132363

شروع آهسته تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا

تیم ملی که هفته‌های گذشته در بلاتکلیفی به سر می‌برد، احتمالا در روزهای آینده دوباره فعال خواهد شد؛ شروعی آهسته برای جام ملت‌های آسیا.
شروع آهسته تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا

وضعیت نیمکت تیم ملی بعد از جام جهانی نامشخص بود ولی انتظار می‌رود با بازگشت کی‌روش و مذاکره‌اش با فدراسیون فوتبال، هفته آینده اردویی پیش از بازی دوستانه با ازبکستان برگزار شود.
مهدی تاج گفته بود که مربی پرتغالی هفتم اسفند یعنی چهارشنبه به تهران برمی‌گردد، ولی احتمال می‌رود بازگشت او یکی دو روز به تاخیر بیفتد.
کی‌روش پس از مذاکره برای تمدید قرارداد سراغ برنامه‌های اردوی تیم ملی خواهد رفت.
15 و 20 شهریور نخستین روزهای فیفا پس از جام جهانی است که تیم‌ها فرصت دارند دو بازی تدارکاتی داشته باشند. تیم ملی برای نخستین تاریخ برنامه‌ای ندارد، ولی قرار است 20 شهریور در تاشکند با تیم ملی ازبکستان روبه‌رو شود.
هنوز جزییات اردوی تیم ملی مشخص نشده، ولی انتظار می‌رود کی‌روش در بازگشت به تهران برنامه‌اش را اعلام کند. فرصتی برای برنامه‌ریزی اردوی خارجی باقی نمانده، ولی با توجه به تعطیلی لیگ او می‌تواند بازیکنانش را چند روز قبل از بازی با ازبکستان در اختیار داشته باشد.
احتمال می‌رود در اردوی جدید شاهد حضور نفرات جدیدی هم در اردوی تیم ملی باشیم. کادر فنی تیم ملی پنج هفته شروع لیگ را زیر نظر داشته و جوانگرایی تیم ملی که بعد از جام جهانی 2014 شروع شده، می‌تواند ادامه داشته باشد.
بلاتکلیفی تیم ملی در روزهای گذشته نگران‌کننده بود، ولی بازگشت کی‌روش و برگزاری اردو و بازی تدارکاتی کمی از این نگرانی را برطرف می‌کند. تیم ملی شروع آرامی برای تدارک جام ملت‌های آسیا دارد که قرار است زمستان آینده برگزار شود و از ایران انتظار می‌رود که در قامت یک مدعی به امارات برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omrgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه بازی های تیم ملی در جام ملت ها مشخص شد