تاریخ انتشار: 1395/12/21 16:35
کد خبر: 223763

آقای پاس گل به ترکیب استقلال برمیگردد

آقای پاس گل به ترکیب استقلال برمیگردد

خسرو حیدری به ترکیب استقلال در بازی با لکوموتیو برمی‌گردد؟ حیدری از ترکیب اصلی فاصله گرفته است و بعید نیست که در بازی با حریف ازبکستانی منصوریان کاپیتان دوم خود را بازی دهد.

این روزها از دید اعضای هیات مدیره متهم ردیف اول تمام اعتراض‌ها و اعتصاب‌ها خسرو حیدری و مهدی رحمتی هستند، دو کاپیتان اول استقلال که منصوریان از ابتدای فصل آنها را بازوی خود معرفی کرد. البته رحمتی در قبال ادعای زمانی از خودش واکنش نشان داد اما خسرو سیاست سکوت اتخاذ کرد و ترجیح داد جوابی به عضو هیات مدیره استقلال ندهد.

حیدری در فصل جاری نتوانسته در همه بازی‌ها حضور داشته باشد و بعضا مصدومیت‌های او باعث شده که بازیکنان دیگر جای او را بگیرند اما شاید در بازی آسیایی استقلال این بازیکن به لحاظ تجربه‌ای که دارد بازهم بازیکن ثابت استقلال باشد. رحمتی در بازی‌های داخلی محروم است اما در بازی‌های خارجی همچنان کاپیتان اول استقلال است و در بازی با لکوموتیو هم بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بندد. به نظر می‌رسد بازوان منصوریان در بازی با حریف ازبکستانی در ترکیب اصلی قرار بگیرند تا به نوعی منصوریان نظر مخالف خود را نسبت به حرف‌های زمانی که کاپیتان‌های استقلال را حاشیه ساز تیم می‌داند، نشان دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2on5dd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وام 3 میلیاردی استقلال تهران از یک موسسه مالی و اعتباری