تاریخ انتشار: 1395/12/19 11:56
کد خبر: 224263

درویش:ضدفوتبال بازی نکردیم؛استقلال فقط 2 ایستگاهی زد

مدیرعامل سایپا گفت:ما با نظر کادرفنی و بازیکنان که دوست داشتند در این ورزشگاه بازی کنند، میزبانی را به آزادی بردیم.
درویش:ضدفوتبال بازی نکردیم؛استقلال فقط 2 ایستگاهی زد

رضا درویش در رابطه با شکست سایپا مقابل استقلال اظهار داشت: ما می توانستیم حداقل از این بازی یک تساوی بگیریم و به نظر حقمان بود. متاسفانه بعد از گل دقایق پایانی که زدیم، بازیکنان ما نتوانستند تمرکز خود را حفظ کنند و در لحظات پایانی بازی گل خوردیم.

وی در واکنش به برخی انتقادات نسبت به شیوه بازی سایپا که به ضدفوتبال هم متهم می شود، عنوان کرد: دیروز بازیکنان ما حتی بهتر از استقلال هم بازی کردند. کجای بازی ما تخریبی بود؟ من از نمایش بازیکنان سایپا راضی هستم و با وجود غیبت 2 بازیکن کلیدی مان توانستیم موقعیت های خوبی را ایجاد کنیم. استقلال که فقط روی 2 ضربه ایستگاهی گل زد اما ما در جریان بازی موقعیت زیاد داشتیم.

مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال که از میزبانی کردن در ورزشگاه آزادی پشیمان نیست، تصریح کرد: خیر، اینطور نیست. ما با نظر کادرفنی و بازیکنان که دوست داشتند در این ورزشگاه بازی کنند، میزبانی را به آزادی بردیم. شما نگاه کنید اگر قرار بود در تختی میزبان باشیم که باید زیر توپ می زدیم.

درویش در خصوص اینکه استقلال برای این بازی تمرین نکرده بود و خیلی ها انتظار باختش را داشتند، گفت: این مسائل ارتباطی به بازی ندارد. کار در زمین مسابقه متفاوت است. امیدوارم سایپا بتواند به روزهای خوب خودش بازگردد و ما در انتهای فصل تک رقمی باشیم.

وی در پایان درباره ملاقاتش با احمدرضا عابدزاده بیان داشت: عابدزاده از دوستان خوب من است. چند وقتی بود که او را ندیده بودم و تماس گرفت و یکدیگر را ملاقات کردیم. بحث خاصی نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2on7bl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی ها بیانیه مشترک صادر کردند