تاریخ انتشار: 1395/11/10 20:19
کد خبر: 232687

پورموسوی: پرسپولیس شایسته قهرمانی است

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص شایعاتی که این روزها در مورد حمایت از پرسپولیس به راه افتاده است، گفت: بهنظر من صدرنشینی پرسپولیس شائبهای ندارد و آنها مستحقترین تیم برای قهرمانی هستند.
پورموسوی: پرسپولیس شایسته قهرمانی است

به گزارش فرتاک ورزشی، سید سیروس پورموسوی در خصوص تساوی لحظه های آخر تیمش مقابل نفت در غیاب خودش اظهار داشت: واقعیت این است ما مقابل نفت برای برد بازی کردیم. من که در ورزشگاه بودم و بازی را از بالا میدیدم، شهادت میدهم تیمم نه دفاعی بازی کرد و نه ضدفوتبال بازی کردیم. سرعت بازی را هم نگرفتیم و حتی وقتی عقب بودیم بازی جوانمردانه را رعایت کردیم. بازیکنان ما روح بزرگی دارند که با تمام مشکلات خوب کار میکنند و داشتن این روح بزرگ را به آنها تبریک میگویم.

سرمربی تیم استقلال  در خصوص اینکه با شروع نیمفصل دوم تیمش عملکرد بهتری نسبت به نیمفصل اول داشته و مقابل تیمهای قدرتمند لیگ خوب نتیجه گرفته است، گفت: ما باید بهتر از این ظاهر شویم تا جزو بالانشینهای جدول باشیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم بهتر کار کنیم. فاصله بازیها خیلی به هم نزدیک شده که این مسئله به بازیکنان فشار وارد میکند. «شایعاتی این روزها به راه افتاده که علی دایی میگوید نقشه کشیده بودند پرسپولیس در لیگ و استقلال در جام حذفی قهرمان شود. باشگاه تراکتورسازی هم چند بیانیه در خصوص این اتفاقات منتشر کرده است. آیا شما متوجه این موضوعات شدهاید و صدرنشینی پرسپولیس همراه با شائبه است؟»

پورموسوی در پاسخ به این سؤال و حرف و حدیثهای به وجود آمده، تأکید کرد: واقعیت این است که اکنون بازیها فشرده شده و حساسیتها بالا رفته است. حتی اگر کمی از سوی عوامل فوتبال اشتباهی رخ بدهد، شایعات زیاد میشود، اما فکر نمیکنم شرایطی رقم بخورد که کسی از قصد بخواهد بهنفع تیم دیگری کاری انجام دهد. سه هفته دیگر بازیها دوباره تعطیل خواهد شد تا لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و امیدوارم از این هفته همه مربیان و تیمها دست به دست هم بدهیم تا شرایط آرام شود. من خودم هفته گذشته عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم که از جامعه فوتبال عذرخواهی کردم. بهنظرم باید شرایط و جو خوبی ایجاد کنیم و همه دست به دست بدهیم تا فضا آرام شود.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به صدرنشینی پرسپولیس اظهار داشت: من این شایعات و اینکه پرسپولیس با شائبه صدرنشین است را رد میکنم. مطمئناً تیمی که تا به اینجای لیگ بالانشین بوده است، میتواند همین روند را پیش ببرد و قهرمان شود. پرسپولیس همه چیز برای قهرمان شدن دارد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ongol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درست است که استقلال در صدر جدول لیگ نیست اما رکوردی زده که دیدن دارد