تاریخ انتشار: 1395/11/24 18:59
استقلال 3-2 پرسپولیس
کد خبر: 229663

استقلال معادلات آقایان را بر هم زد/ منصوریان روی ریل خوشبختی

دربی 84 لیگ برتر فوتبال ایران با حاشیه ترین و جنجالی ترین بازی لیگ ایران بود که بین سرخابی های پایتخت برگزار شد و استقلال در پروژه قهرمانی پرسپولیس اختلال انداخت.
استقلال معادلات آقایان را بر هم زد/ منصوریان روی ریل خوشبختی

در آخرین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ، دو تیم سرخابی پایتخت از ساعت 15 در حضور 70 هزار هوادار در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم رفتند و این بازی جنجالی و پرحاشیه که داوری یک طرفه ای نیز به نفع صدرنشین داشت ، 3 بر 2 به نفع شاگردان علی منصوریان به اتمام رسید. 
تیم صدرنشین پرسپولیس که بعد از برد پر حرف و حدیث در برابر تراکتور به مصاف استقلال رفته بود با گل دقیقه 5 سروش رفیعی خود را آماده ی برد پر گل کرده بودند که جوانان منصوریان در چرخشی 180 درجه ای نبض کار را در دست گرفتند و در دقایق 18 ، 20 و 44 توسط اسماعیلی ، قربانی و رضایی 3 گل پی در پی زدند تا پروفسور را مات کرده باشند. 
این بازی حواشی زیادی داشت که اکثر آنها از بازیکنان حرفه ای پرسپولیس آغاز میشد و در زشت ترین و حاشیه ای ترین صحنه های بازی جلال حسینی مدافع با تجربه پرسپولیس درگیری شدیدی با مهدی رحمتی سنگربان استقلال داشت که این درگیری در آخر منجر به اخراج رحمتی شد که بعد از یک دقیقه فغانی سوت پایان بازی را زد تا استقلال برنده این دربی باشد و تراکتور به لیگ برگردد. 
با سوت پایان بازی جلال حسینی که از باخت تیمش ناراحت بود و از سایه سنگین تراکتور پشت سر پرسپولیس احساس ترس داشت به سمت رحمتی دوید و شروع کننده درگیری دیگر در زمین بود که در نهایت این اتفاقات اسقلالی ها به جشن و پایکوبی با هواداران خود پرداختند و حواشی این بازی به اتمام رسید. 
از نکات جالب این دیدار عدم کنترل خوب هواداران پرسپولیس بود که به پرتاب نارنجک و بطری آب بسنده نکردند و با دویدن جیمی جامپ به داخل زمین این بازی را به حاشیه ای ترین و ابتدایی ترین بازی تبدیل کردند. 
گفتنی ست داور بین المللی ایران ، علیرضا فغانی که همیشه در بازی های حساس سوت های عجیب میزند ، در صحنه های 50 ، 50 همه سوت ها را به نفع پرسپولیس میزد که این امر به شایعه های هدایت پرسپولیس توسط برخی فدراسیون نشین ها به سمت قهرمانی میتواند واقعیت ببخشد. 
درگیری لفظی محسن مسلمان و مهدی طارمی بازیکنان پرسپولیس هم از نکات جالب این دیدار بود. 
با اتمام بازی های هفته بیست و یکم ، تیم پرسپولیس 47 امتیازی باقی ماند و حالا سایه سنگین دو تیم قدرتمند تراکتور و استقلال را پشت سر خود احساس میکند چرا که تراکتور 41 و استقلال 37 امتیازی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onjel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی استقلال-پرسپولیس