تاریخ انتشار: 1395/11/23 15:07
کد خبر: 229963

شوخی خطرناک با کامیابی نیا درباره دربی

کمال کامیابی‌نیا به خاطر دریافت کارت قرمز از دیدار مقابل استقلال در هفته بیستم لیگ برتر محروم شده اما بازیکنان پرسپولیس اعتقاد دارند بدون حضور این بازیکن نیز می‌توانند استقلال را شکست دهند.
شوخی خطرناک با کامیابی نیا درباره دربی

به گزارش فرتاک ورزشی، در آخرین تمرین پرسپولیس آنها با شوخی و طعنه به کامیابی‌نیا گفته‌اند همان‌طور که در بازی برگشت فصل قبل که این بازیکن در ترکیب تیم به خاطر محرومیت حاضر نبود توانستند استقلال را شکست دهند باز هم در غیاب او دست به این کار می‌زنند و بار دیگر با یک نتیجه استثنایی، زمین را ترک می‌کنند.

البته این شوخی با کمال بود. کامیابی‌نیا نیز با اینکه چنین شوخی را عجیب می دانست در نهایت ماجرا را زیاد جدی نگرفت. هر چند یکی بازیکنان پرسپولیس می گفت: با کمال از این شوخی های خطرناک نکنید. همچنین یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس خطاب به کامیابی نیا گفت: =شهرآوردهای رفت امسال و فصل قبل، هر دو بازی را مساوی کردیم چون تو در ترکیب تیم بودی. حالا ببین چطور استقلال را دوباره شکست می‌دهیم. تو فقط برو روی سکو و بازی را نگاه کن!=

پرسپولیس در دیدار برگشت فصل قبل موفق شده بود ۴ گل به استقلال بزند در شرایطی که که کمال کامیابی‌نیا را در ترکیب اصلی خود نمی‌دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onv7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوخی خطرناک با کامیابی نیا درباره دربی