تاریخ انتشار: 1395/11/22 12:25
کد خبر: 230187

کریک: برای سهمیه جشن نخواهیم گرفت

مایکل کریک، هافبک منچستریونایتد مدعی شد که قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ برتر برای آنها موفقیت بزرگی نیست و جشنی برایش نخواهند گرفت.
کریک: برای سهمیه جشن نخواهیم گرفت

با وجود 15 بازی شکست ناپذیری در لیگ، شاگردان مورینیو همچنان در رده ششم جدول قرار گرفته اند ولی 2 امتیاز با آرسنال رده چهارمی فاصله دارند. در حالی که چلسی تخت گاز برای قهرمانی پیش می‌رود، 5 باشگاه برای رده های دوم تا چهارم در رقابت هستند ولی کریک که 5 بار با یونایتد قهرمان لیگ برتر شده مدعی شد که جشنی برای کسب سهمیه نخواهند گرفت.

01178400

او گفت:" این چیزی نیست که برایش جشنی بگیریم،  فقط وقتی می‌برید جشن می‌گیرید ولی چمپیونزلیگ بخش مهمی از این باشگاه است. آنجا رقابتی است که همه دوست دارند در آن حضور داشتنه باشند. در آنجاست که بهترین بازیکنان بازی می‌کنند. بنابراین در زمینه جذب بازیکن هم به باشگاه کمک خواهد کرد ولی فقط قهرمانی را جشن می‌گیرند نه قرار گرفتن در بین 4 تیم رانمی‌توان گفت که قرار گرفتن در بین 4 تیم غیرقابل دسترس است زیرا شدنی است. باید به آن رسید. باید آن را کسب کرد. ما مطمئنا همه چیز را در اختیار داریم و بیشترین تلاش را برای رسیدن به آن خواهیم کرد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onvvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت کریک به ترکیب منچستریونایتد، رونی همچنان مصدوم است