تاریخ انتشار: 1395/08/05 18:47
کد خبر: 252915

حفظ توپ و بازی تحت فشار در دستور کار پرسپولیسی ها

تمرینات آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس به منظور رویارویی با تیم صنعت نفت آبادان امروز (چهارشنبه) با تاکید بر حفظ توپ و بازی تحت فشار دنبال شد.
حفظ توپ و بازی تحت فشار در دستور کار پرسپولیسی ها

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، بازیکنان پرسپولیس ساعت 15:10 تمرینات خود را با بازی آقا وسط که به منظور گرم کردن بدن ها صورت گرفت، شروع کردند.
در ادامه عبور از موانع در دستور کار بازیکنان قرار گرفت و درپی آن بازیکنان به همراه مارکو مربی بدنساز تیم کارهای کششی انجام دادند.
تمرینات امروز همانطور که عنوان شده بود، پشت درهای بسته انجام شد اما به رغم تاکیدات مسئولان باشگاه تعدادی از هواداران و علاقه مندان به تیم پرسپولیس در محل تمرینات حاضر شده و از پشت فنس های ورزشگاه تمرینات تیم را مشاهده کردند.
ولادیمیر مهاجم اوکراینی امروز درتمرینات شرکت داشت، اما همانطور که انتظار می رفت علیرضا بیرانوند که روز گذشته مچ خود را گچ گرفت، امروز در تمرین غیبت داشت.
بازیکنان با بازی آقا وسط بدن های خود را گرم و درادامه از روی موانعی که کادر فنی برای آنان برروی زمین جانمایی کردند عبور کردند.
احمد نورللهی برای دقایقی به صورت اختصاصی با مارکو تمرین کرد. در ادامه برانکو بازیکنان را در وسط زمین و برای آنان دقایقی صحبت کرد.
در قسمت دیگر تمرین امروز، بازیکنان بار دیگر دویدن را در دستور کار قرارداده و زیر نظر مارکو مربی بدنسازی کردند. 
بازیکنان در ادامه شروع به دویدن های سرعتی کردند، ‌آنان دراین تمرین استارت های سرعتی را نیز مرور کردند.
کریم باقری همراه بازیکنان در تمرینات گروهی و دویدن بازیکنان شرکت داشت. در مرحله بعدی بازیکنان، به حفظ توپ و فوتبال تحت فشار پرداختند.
در ادامه این تمرین، بازیکنان شوت به سمت دروازه و سانتر از جناحین را در دستور کار داشتند. فوتبال با چهار دروازه گل کوچک و در دو گروه، بخش بعدی تمرین بود و در جریان آن چوک و برانکو به تشویق بازیکنانی می‌پرداختند که عملکرد بهتری داشتند.
فوتبال درون تیمی هم پایان بخش برنامه بود که در جریان آن عملکرد مسلمان، علیپور و طارمی بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oplzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو 19 بازیکن را برای بازی با صنعت نفت مشخص کرد