تاریخ انتشار: 1395/07/11 09:27
کد خبر: 258287

استقلالی ها برای پرسپولیس کری خوانی نکنند چون چند سال پیش آن‌ها را هم حذف کردیم

این‌طور که خودش می‌گوید، مهارت بالایی در حذف پرسپولیس و استقلال دارد.
استقلالی ها برای پرسپولیس کری خوانی نکنند چون چند سال پیش آن‌ها را هم حذف کردیم

به گزارش فرتاک ورزشی، اصغر اکبری پیش از این در سال 86 به عنوان سرمربی تیم مرصاد شیراز، توانسته استقلال که یک ماه از نایب قهرمانی اش در آسیا می گذشت را 2 بر صفر شکست دهد و از دور رقابت‌ها حذف کند. حالا او در همان مرحله از مسابقات این بار به عنوان سرمربی قشقایی شیراز، تجربه‌ای مشابه را با پرسپولیس تکرار می‌کند. اصغر اکبری درباره هیاهویی که با پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ ایجاد کرده، می گوید: « از قول من به استقلالی ها بگویید زیاد برای پرسپولیس کری‌خوانی نکنند چون ما 9 سال پیش آن‌ها را هم حذف کردیم. در همین مرحله بود و مثل همین مسابقه بازی در شیراز برگزار می‌شد.آن زمان سرمربی مرصاد شیراز بودم. استقلال را بردیم و خوردیم به پرسپولیس  اما چون بازی در آزادی برگزار می شد و خیلی از بازیکنان ما تجربه بازی در ورزشگاه آزادی را نداشتند. اسیر جو ورزشگاه شدند و باختیم.»

او درباره اینکه تا چه اندازه شانس در پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس دخیل بوده می گوید: «من هیچ‌وقت تیمم را با قضا و قدر راهی زمین مسابقه نمی کنم. تیم من با برنامه کار می کند. من تک تک بازیکنان پرسپولیس و بازیکنان خودمان را آنالیز کرده بودم و برای این بازی به هر بازیکنی برنامه داده بودم. استراتژی ما هم با توجه به بضاعتی که داشتیم، دفاع و ضدحمله بود.»

سرمربی قشقایی همچنین تأکید می کند: « پرسپولیس تیم بزرگی است و بهترین فوتبال را در لیگ بازی می کند. پرسپولیسی ها هم در دفاع، هم حمله و در هم حالت انتقال بین این دو خیلی عالی عمل می کردند. من اما احساس می کنم برانکو از تیم ما شناخت کافی نداشت. اگر برانکو ما را می شناخت، قطعاً بدون ملی پوشانش بازی نمی کرد و درخواست می کرد تا زمان بازی به تعویق بیفتد. البته اگر ملی پوشانش را هم داشت، باز هم انگیزه بازیکنان ما چند برابر می شد.»

او درباره هدف‌گذاری تیمش توضیح می دهد: «ما هدف‌گذاری هایمان را انجام داده‌ایم. اگر کارها و برنامه‌هایمان درست پیش برود و مشکلی پیش نیاید، تا 3 سال آینده لیگ برتری خواهیم بود. همدلی و اتحاد بین کادرفنی، مدیریت و بازیکنان تیم ما بسیار بالاست و ما با استفاده از همین همدلی می توانیم به اهداف‌مان برسیم. ضمن اینکه ما هوادارانی داریم که هیچ وقت ما را تنها نمی گذارند و بیراه نیست اگر بگویم ما چهارمین تیم پرطرفدار ایران هستیم.»

اکبری همچنین به دروازه‌بان تیمش اشاره می‌کند: «علی اسدی به جرأت جزء ده دروازه بان برتر ایران در پنالتی گرفتن است. من پیش از ضربات پنالتی به او گفتم که همه تلاشت را به کار بگیرد اما  اگر هم گل شد، فدای سرت. او هم واقعاً تمرکز کرد و موفق شد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opnmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برانکو و اگر و اماهایی که برای ادامه لیگ با آن روبرو است