تاریخ انتشار: 1395/07/05 13:14
نگاهی به وضعیت تاسف بار فجر سپاسی در لیگ یک
کد خبر: 259287

آیا فجر هم به سرنوشت برق یا داماش دچار میشود؟!

فجر امسال تمرینات آماده سازی خود رو با توجه به وضعیت نامشخص مالی بسیار دیر شروع کرد.
 آیا فجر هم به سرنوشت برق یا داماش دچار میشود؟!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، همین بلاتکلیفی باعث شد تا به گفته خود مسئولین سکان هدایت تیم رو به شفیعی و مهرداد کریمیان بسپارن تا بعدا سرمربی تیم رو تعیین کنند ولی چیزی که مشخص بود خبری از سرمربی نیست و نخواهد بود چرا که با توجه به مشکلات شدید مالی توانایی استخدام سرمربی رو ندارند. اکثر بازیکنان فصل پیش در این تیم  ماندگار شدن ولی مهره های جداشده هم از مهره های کلیدی و تاثیر گذار فصل قبل بودند بازبکنانی مانند حسن زاده . سالاری پور .  ریگی .سعیدی . هخامنش و جعفری ولی فجر در فصل نقل انتقالات نتوانست با توجه به مشکلات مالی بازیکن جایگزین مناسبی پیدا کند و همچنین بازبکنان سرباز جدید هم اون کیفیت لازم رو نداشتند شاید تنها مهره سرشناس و به نظر کلیدی جذب شده امین مشایخ بود .

اما با شروع فصل هرچند انتظار نتایج ضعیف پیش بینی میشد ولی نتایج تیم چیزی فراتر از ضعیف بلکه فاجعه آور بود بطوری که در 8مسابقه 5شکست و تنها سه تساوی هواداران متعصب شیرازی رو خشمگین کرد و خواستار تغییر و تحول اساسی در تیم شدن اکثر هواداران تیم مدیریت ضعیف و بعضا کادر فنی و بازیکنان رو مقصر این ناکامی میدانند و خواستار تغییر شدند. حال مسئولین باشگاه و مدیریت تیم عدم حمایت مسئولین استان رو عامل ناکامی عنوان میکنند و مسئولین استان هم علیرغم مصاحبه ها و قول های مکرر گویا قصد کمک خاصی را به تیم ندارند و بعضا تیم رو متعلق به مجموعه سپاه میدانند و تعاملی بین مسئولین استان و مدیران باشگاه وجود ندارد .کادر فنی هم  مشکلات مالی و عدم تمرکز و بازی ضعیف برخی از بازیکنان باعث نتایج ضعیف تیم میدانند.

بازیکنان تیم هم که اکثرا سرباز هستند بنظر میرسد فشار زیادی رو تحمل میکنند از مشکلات رفاهی و آسایشی تیم شکایت دارند و حتی به گفته اکثر بازیکنان در تهیه آب و تغذیه مشکلات زیادی دارند حال با توجه به این شرایط به نظر میرسد بازیکنان کمترین سهم رو در ناکامی تیم دارند چون تمرکز و روحیه لازم رو در خود نمیبینند .همچنین علاوه بر مشکلات عدیده تیم که ذکر شد به نظر میرسد تیم دچار ضعف تاکتیکی هم میباشد بطوری که نحوه بازی تیم فجر براحتی توسط حریفان آنالیز و خنثی میشود.

 حال تنها چیزی که مشخص هست تیم فجر تنها تر از همیشه هست و اگر به حال این تیم مردمی و با ریشه کشور رسیدگی نشود باید سالهای سال حسرت خورد .

نویسنده: "حسین محمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oppqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل فجرسپاسی: باید از لیگ یک انصراف می دادیم و حضورمان در لیگ یک اشتباه بود