تاریخ انتشار: 1402/05/06 16:12
کد خبر: 1939

خودنمایی خرید نساجی قبل از شروع لیگ

بازیکن جدید نساجی مازندران نخستین گل خود برای این تیم را مقابل ملوان انزلی به ثمر رساند.
خودنمایی خرید نساجی قبل از شروع لیگ

نساجی مازندران پس از روند آماده‌سازی نسبتا طولانی مدت و انجام سه اردوی آماده‌سازی در قائم‌شهر، تهران و ترکیه که تمرینات و دیدارهای دوستانه را در دستور کار قرار داده بود، دیروز آخرین مسابقه تدارکاتی پیش فصل به مصاف ملوان انزلی رفت و با گلزنی محمود قائدرحمتی به تساوی یک بر یک رسید.

محمود قائدرحمتی که پس از دو سال حضور مستمر و نمایش موثر در خط میانی آلومینیوم اراک به نساجی مازندران رفت و یکی از خریدهای مهم نماینده آسیایی فوتبال ایران بود، دیروز در شرایطی توانست دروازه ملوان انزلی را با ضربه سر باز کند که نخستین گل خود برای تیم جدیدش را قبل از شروع لیگ زد.

این بازیکن که در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز بازیکن نساجی مازندران بود و عملکردش در این تیم موجب شد دوباره به آلومینیوم اراک برگردد، یکی از مهره‌های کلیدی نماینده آسیایی فوتبال ایران در وسط زمین به شمار می‌رود که دیروز هم توانست توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

قائدرحمتی در فصل گذشته لیگ برتر سه گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و یک پنالتی گرفت و جزء موثرترین مهره‌های آلومینیوم اراک بود، امید زیادی دارد در فصل جدید روند خوب خود را ادامه دهد و برای نساجی مازندران بدرخشد.

1902647


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqbg4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام برنامه هفته‌های نهم تا یازدهم لیگ برتر