تاریخ انتشار: 1399/10/11 17:43
رضا عبدلی مدیرعامل جدید باشگاه سولدوز نقده عنوان کرد؛
کد خبر: 47339

تیمی باشخصیت و در شان استان آذربایجان غربی روانه مسابقات میکنیم/حمیدی محبوبیت زیادی در بین هواداران ما دارد

رضا عبدلی مدیرعامل تیم فوتبال سولدوزنقده:تمام تلاشمان را میکنیم نماینده شایسته ایی برای استان آذربایجان غربی باشیم.
تیمی باشخصیت و در شان استان آذربایجان غربی روانه مسابقات میکنیم/حمیدی محبوبیت زیادی در بین هواداران ما دارد

به گزارش فرتاک ورزشی رضا عبدی مدیرعامل جدید تیم فوتبال سولدوز نقده در گفتگویی با خبرنگار گفت:

عبدلی در ابتدای صحبت هایش عنوان کرد: امتیاز تیم ستاره سرخ کاشان  را خریداری کرده بودیم اما بخاطر مشکلات اداری و مشکلات خاصی که این تیم داشت انتقالش به شهر ما طول کشید و خوشحالم قولی که به هوادارن تیم داده بودیم را انجام دادیم و توانستیم امتیاز لیگ دسته سوم را برای آنها خریداری کنیم.

مدیرعامل تیم سولدوز ادامه داد: برای بستن تیم و انجام کارهای مقدماتی و تدارکاتی تیم با کمبود وقت مواجه هستیم اما تمام تلاش خودمان را میکنیم تا تیمی خوب و با شخصیت آماده مسابقات کنیم تا نماینده ای شایسته برای فوتبال استان آذربایجان غربی و شهرستان نقده باشیم.

عبدلی در خصوص سرمربی این تیم گفت:  برای سرمربیگری تیم با فرزاد حمیدی مربی با دانش و بااخلاق کشور به توافق رسیدیم ، ایشان بخاطر نتایج بسیار خوبی که با تیم ما و دیگر تیم ها کسب کرده و باعث پیشرفت فوتبال در شهر و استان ما شده از محبوبیت زیادی بین هوادارن و بازیکنان ما برخوردار هست که حتی لقب شاه فرزاد را هم به ایشان داده اند ، با آمادن ایشان هواداران و بازیکنان تیم خیلی خوشحال هستند.

وی در پایان عنوان کرد: با چند اسپانسر به توافق رسیدیم که از نظر مالی و امکاناتی بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم و انشاءلله بدون مشکلی در مسابقات حاضر بشویم و به این تیم امیدوارم و انشالله در آینده روزهای خوبی را با این تیم تجربه خواهیم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqy5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خداحافظی فوتبالی ترین‌ شهر غرب کشور با لیگ دسته دوم! / پیوستن سردار به تاریخ