تاریخ انتشار: 1396/06/23 18:33
کد خبر: 183139

تارتار- منصوریان؛ دو روی سکه با دو هدف متفاوت

دیدارتیم های پارس جنوبی جم و استقلال می تواند حساسیت های خاص خود را بدنبال داشته باشد.
تارتار- منصوریان؛ دو روی سکه با دو هدف متفاوت

دیدار آبی پوشان پایتخت با پارس جنوبی جم را می توان یکی از حساس ترین بازیهای لیگ هفدهم برای هر دو تیم و مربیان آنها دانست.

تارتار و شاگردانش در صورت پیروزی بر استقلال می توانند ثابت کنند که حضور آنها در صدر جدول بی دلیل نبوده و برای هر حریفی خطرناک خواهند بود و تیم های لیگ برتری باید به این تیم بادیده احترام نگاه کنند.

استقلال و منصوریان در بدترین شرایط به تور شاگردان تارتار خورده اند چرا که تیم قلدر و پرانگیزه ای به اسم پارس جنوبی جم برای ماندن در صدر جدول و کورس قهرمانی چنگ و دندان تیز کرده و در تلاش است تا خاطرات بد حذف در جام حذفی را بدست فراموشی سپرده و به همگان ثابت نماید که اتفاقی بیش نبوده است.

از سویی دیگر استقلال و شخص منصوریان سخت ترین بازی سال 96 خویش را برگزار خواهند نمود. چرا که از طرفی علیرغم دارا بودن بازیکنان خوبی که در این فصل به خدمت گرفته اند، نتوانسته اند تا به اینجای کار نتایج مطلوبی را کسب نمایند و با کسب هر نتیجه بدی که این فصل برایشان رقم می خورد، خاطرات تلخ بازی چند ماه پیش مقابل العین امارات در ذهن مردم و هواداران تداعی می شد.

این دیدار به دلیل شرایط خاص استقلال، آخرین فرصت علیرضا منصوریان جهت نشان دادن توانایی های خویش به فوتبال ایران خواهد بود. زیرا اگر چنین نشود، به احتمال زیاد برای همیشه از باشگاه استقلال خواهد رفت مگر این که معادلات پشت پرده چیزی دیگر رقم بزند.

آنچه مسلم است این دیدار می تواند بسیار نفس گیر و حساس باشد و به احتمال زیاد بینندگان یک بازی فیزیکی و محکم را شاهد خواهند بود، چرا که 2 مربی سعی در خنثی سازی استراتژی ها و تاکتیک های یکدیگر خواهند داشت و به همین دلیل احتمال می رود این بازی گل های زیادی نیز به همراه نداشته باشد. حتی ممکن است با تساوی بدون گل یا تساوی با تعداد گلهای کم به پایان برسد.

این بازی همان طور که از پیش گفته شد می تواند به خاطر مهم بودن این مسابقه برای آبی پوشان پایتخت، زیباترین و در عین حال کم اشتباه ترین بازی این فصل آنها باشد.

در این بازی به احتمال قریب به یقین منصوریان ابتدا سعی در گل نخوردن و ارزیابی حریف و سپس گلزنی در حملات سریع و حتی ضد حملات خواهد داشت و در طرف مقابل نیز، احتمالا شاگردان تارتار بخواهند با رهبری امید سینگ از روی فرار از کناره ها و باز کردن ساختار دفاعی استقلال در فضای نزدیک به مدافعین کناری و حتی سانتر روی دروازه استقلال به گل برسند.

موارد گفته شده در روی کاغذ قابل طرح بوده، اما آنچه نتیجه مسابقه را مشخص می نماید، آنالیز دقیق پیش از مسابقه توسط کادر 2 تیم، آمادگی جسمانی بازیکنان خصوصا تیم استقلال، اشتباهات فردی و گروهی کمتر و انگیزه و عملکرد بازیکنان و سرمربیان جوان تیم در طی 90 دقیقه خواهد بود.

این مسابقه می تواند بسیار جذاب باشد و توصیه می شود حتی یک دقیقه اش را از دست ندهید.

نویسنده: محسن بابادی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2or7wg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال در جم دوباره زنده خواهد شد/ منصوریان به این نکته توجه کند