تاریخ انتشار: 1396/05/13 14:38
ادعای موندودپورتیوو
کد خبر: 191215

خبرهای خوب از جانب یوونتوس برای جانشینی نیمار

یکی از گزینه های جانشینی نیمار در بارسلونا، پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس است.
خبرهای خوب از جانب یوونتوس برای جانشینی نیمار

، نیمار شب گذشته رسما از بارسا جدا و به پی اس جی پیوست.

البته چند روزی است که مسئولان بارسا با علم به جدایی قطعی نیمار، در صدد یافتن بهترین جایگزین برای وی هستند. با 222 میلیون یورو حاصل از فروش این فوق ستاره برزیلی، بارسلونا قصد جذب دو بازیکن را دارد. یکی در خط هافبک و دیگری در خط حمله. برای این منظور اولویت اصلی کادر مدیریتی بارسا کوتینیو و عثمان دمبله هستند.

لیورپول برای فروش کوتینیو و دورتموند برای فروش دمبله، مبلغی در حدود 100 میلیون یورو در نظر گرفته اند و حتی ممکن است در مذاکرات مستقیم، ارقامی سنگین تری نیز طلب کنند.

گزینه دیگر بارسا برای خط حمله کسی نیست جز پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس. خبر خوب برای بارسا اینکه باشگاه ایتالیایی حاضر است در پروسه انتقال دیبالا، یک بازیکن از بارسا را به خدمت بگیرد و به این ترتیب آبی اناری ها رقم کمتری هزینه خواهند کرد.

به ادعای موندودپورتیوو، یوونتوس بسیار مشتاق است تا آندره گومس، بازیکن پرتغالی بارسا را جذب کند ولی کادر فنی بلوگرانا با این امر مخالفت کرده است. یووه همچنین بی میل نیست تا رافینیا را به خدمت بگیرد. به نظر می رسد که جدایی رافینیا با توجه به اینکه خود او نیز تمایل به حضور در تیمی دیگر را دارد، محتمل تر خواهد بود.

یوونتوس به تازگی برناردسکی را از فیورنتینا جذب کرده است. این بازیکن سبک بازی شبیه به دیبالا را دارد و به همین دلیل بانوی پیر در صورت جدایی دیبالا، ضربه چندانی در خط حمله خود نخواهد دید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orgol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران بارسا: ستاره آرژانتینی را جایگزین نیمار کنید!