تاریخ انتشار: 1396/06/20 09:56
کد خبر: 183815

مدافع تیم فوتبال خونه به خونه مازندران:دوست نداریم امتیازات خانگی را از دست بدهیم

مدافع تیم فوتبال خونه به خونه گفت: خونه به خونه بدون ادعا ولی با تمام قوا مقابل حریفان به میدان می رود.
مدافع تیم فوتبال خونه به خونه مازندران:دوست نداریم امتیازات خانگی را از دست بدهیم

مدافع تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: کیفیت بد چمن ورزشگاه اکباتان تهران نگذاشت شایستگی‌ های مان را در بازی مقابل راه آهن به نمایش بگذاریم.

 

هادی خیری در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: راه آهن برخلاف بازی های گذشته با تمام قوا در این دیدار حاضر شده بود و روز سختی را مقابل این تیم داشتیم. یقینا در هفته های آینده نتایج بهتری از تیم شاهد خواهید بود.

 

خیری در ادامه افزود: نتایج لیگ یکی ها مقابل تیم ‌های لیگ ‌برتری نشان می‌دهد تیم‌های کشور جام حذفی امسال را بسیار جدی گرفته اند. ما نیز برای این جام برنامه داریم و آن را دست کم نخواهیم گرفت. تمام تمرکزمان را روی هر بازی می‌گذاریم تا به مراحل بالای جام حذفی راه پیدا کنیم.

 

وی در خصوص دیدار هفته پنجم خونه به خونه مقابل فجرسپاسی نیز گفت: رفته رفته تیم ها به شکل واقعی خود دست پیدا کرده اند و بازی ها سخت تر خواهد شد. فجرسپاسی نیز یکی از تیم‌های جوان و سرسخت امسال است که بدون شک بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

 

مدافع خونه به خونه تصریح کرد: ما هم تیم خونه به خونه هستیم و اصلاً دوست نداریم سه امتیاز خانگی این دیدار را از دست بدهیم.

 

هادی خیری در ادامه افزود: پیشرفت خونه به خونه هفته به هفته به خوبی قابل لمس است و این به جدیت جواد نکونام در تمرینات بر می گردد.

 

وی خاطرنشان کرد: نکونام برای هر تمرین برنامه خاص خودش را دارد و در طول هفته نیز با جلساتی که با اعضای کادر فنی می‌گذارد سعی می کند موارد جدیدی را به بازیکنان تزریق کند.

 

خیری با بیان اینکه خونه به خونه برای صعود به لیگ برتر ادعایی ندارد، افزود: با این حال مطمئن باشید حریف سرسختی برای تمام تیم‌ها خواهیم بود و با تمام قدرت برای هر بازی وارد میدان خواهیم شد.

 

مدافع تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در پایان گفت: امسال تیم یکدست و جوانی را در اختیار داریم و رفاقت و همدلی بسیار خوبی را در بین بازیکنان شاهد هستیم. آنها در تمرینات و طول بازی از همدیگر حمایت می‌کنند و هدف همه ما این است که در پایان فصل جواب محبت مدیریت باشگاه و هواداران متعصب مان را به خوبی بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orlzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه‌آهن از جام حذفی کنار کشید