تاریخ انتشار: 1396/01/16 12:15
اختصاصی|
کد خبر: 219263

حسینی جوان یاد وخاطره طالب لو را در استقلال زنده کرد!

کمبود دروازه‌بان خوب در لیگ برتر و قانون منع حضور دروازه‌بانان خارجی، مهدی رحمتی را مدت‌ها به مهمترین بازیکن فوتبال ایران تبدیل کرد.
حسینی جوان یاد وخاطره طالب لو را در استقلال  زنده کرد!

به گزارش فرتاک ورزشی، بازیکنی که گرانقیمت‌ترین قراردادها را می‌بست و گفته می‌شد مربی دروازه‌بان‌ها و دروازه‌بان ذخیره هم باید با نظر او تعیین شوند. امپراطوری سیدمهدی، حدود یک دهه ادامه داشت و این فصل بعد از یک دهه، او طولانی‌ترین دوران غیبت در ترکیب تیمش را تجربه می‌کند.

 

رحمتی اگر در تمام 5 بازی آخر فصل تیمش فیکس بازی کند، باز هم نمی‌تواند بازی‌های این فصلش را از عدد 22 بالاتر ببرد. او 5 بازی را بخاطر مصدومیت از دست داد و 3 هفته هم نیمکت نشین بود. استقلال بدون رحمتی، نمایش خوبی داشت و حسینی در نیمی از این بازی‌ها، دروازه‌اش را بسته نگه داشت. موضوعی که باعث شده احتمال نیمکت نشینی رحمتی در بازی بعد با گسترش فولاد مطرح شود.

 

آخرین باری که رحمتی در یک فصل، این تعداد بازی را از دست داد یک دهه قبل و لیگ ششم بود. دورانی که وحید طالب‌لو، در دروازه استقلال می‌درخشید و رحمتی، معمولا روی نیمکت می‌نشست. روزهای محرومیت و نیمکت نشینی این فصل، می‌تواند پایان دوران سلطنت رحمتی در لیگ برتر باشد. بازیکنی که 8 بازی، در ترکیب استقلال نبود و آب از آب تکان نخورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovkvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



با وجود درخشش حسینی جوان؛ رحمتی به دروازه استقلال در بازی با گسترش برمیگردد