تاریخ انتشار: 1396/02/20 10:08
کد خبر: 211739

شایعه روز؛ قلعه‌نویی در ذوب‌آهن

با توجه به محرومیت تراکتورسازی از خرید بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات و با توجه به نارضایتی بازیکنان فعلی و احتمال تمدید نکردن قرارداد توسط آنها، چیزی که محتمل به نظر می‌رسد این است که قلعه‌نویی فصل آینده در این تیم نخواهد ماند.
شایعه روز؛ قلعه‌نویی در ذوب‌آهن

شنیده‌ایم که او بی‌میل نیست فصل بعد در تیمی کم‌طرفدار یا اصلا بدون طرفدار کار کند تا کمی به آرامش برسد.
قلعه‌نویی در این فصل فشارهای زیادی را تحمل کرد. از یک‌سو رقابت با پرسپولیس که نهایتا مقام نایب‌قهرمانی را هم برای او نیاورد و از طرفی دیگر حاشیه‌های پایان‌ناپذیر باشگاه فصلی فرسایشی را برای او رقم زد. حالا طبیعی است که برنامه آینده‌اش حضور در باشگاهی بی‌سروصدا باشد؛ تیمی که ستاره‌های زیادی داشته باشد و قرارداد بازیکنانش را هم به‌موقع پرداخت کند.
همه نشانه‌ها حاکی از احتمال حضور او در تیم‌هایی نظیر ذوب‌آهن، سایپا یا پیکان است. با وجود اینکه قلعه‌نویی همیشه در مصاحبه‌های خود از آجورلو حمایت کرده ولی گویا رابطه سرمربی و مدیرعامل به هیچ عنوان حسنه نیست. همچنین شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی پس از فینال جام‌حذفی حتی در صورت کسب عنوان قهرمانی، تبریز را ترک خواهد کرد و شاهد تغییر و تحولات عظیم در کادرفنی و البته حواشی زیادی خواهیم بود. حتی شایعاتی مبنی بر علاقه و صحبت اولیه او با یکی دو بازیکن تراکتور برای همراهی‌اش در تیم فصل بعدی قلعه‌نویی شنیده شده که نمی‌شود با قاطعیت این شنیده‌ها را تایید کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovljd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور در کمپ اختصاصی و تمرین پنالتی پشت درهای بسته