تاریخ انتشار: 1397/04/10 13:17
کد خبر: 140915

اظهارات دست‌نشان درباره وضعیت سپیدرود

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود مدعی شد بازیکنان مدنظر او برای تقویت این تیم همه با تیم‌های دیگر قرارداد بسته‌اند.
اظهارات دست‌نشان درباره وضعیت سپیدرود

نادر دست‌نشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار درباره اینکه جواد تن‌زاده، مالک باشگاه سپیدرود اعلام کرده است او دوباره سرمربیگری سپیدرود را بر عهده خواهد گرفت، اظهار داشت: بله، من با باشگاه سپیدرود قرارداد دارم و به احترام مردم و تیم بزرگ سپیدرود هیچ صحبتی نکرده بودم. امروز (یکشنبه) تن‌زاده با من تماس گرفت و گفت رأی دادگاه را  گرفته است و با توجه به هماهنگی‌هایی که از قبل کرده بودیم قرار شد کار را پیش ببریم.

وی افزود: قرار بود از یک ماه پیش کارمان را شروع کنیم و الان با هدر رفتن زمان کارمان سخت شده است،‌ اما به‌هرحال باید با کمک همه و هواداران عاشقی که داریم تمرینات را پیش‌ ببریم. درست است آخرین تیمی هستیم که تمرینات را آغاز می‌کنیم، ولی با کمک هواداران عاشقی که داریم این کمبود را جبران خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در خصوص جذب بازیکنان جدید، تصریح کرد: بازیکنان مدنظر ما همه به خاطر تأخیری که پیش آمد با سایر تیم‌ها قرارداد بستند. نمونه این بازیکنان شهاب گردان بود که به خاطر اینکه من اولین مربی او در نساجی بودم،‌ قرار بود با کمترین مبلغ به سپیدرود بیاید،‌ اما متأسفانه یا خوشبختانه به نفت آبادان پیوست. به‌هرحال ما باید الان از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنیم و از همین جا هم اعلام می‌کنم بازیکنانی که شرایط بازی در لیگ برتر را دارند می‌توانند به تیم ما بیایند. اولویت هم با بازیکنان بومی رشت است.

دست‌نشان در واکنش به این پرسش که تمرینات سپیدرود از چه تاریخی آغاز خواهد شد،‌ گفت: قرار شد 48 ساعت بعد از این اتفاقات تمرینات را شروع کنیم، اما بازهم بستگی به شرایط دارد و اینکه آیا نفرات و بازیکنانی که با مالک قبلی قرارداد دارند،‌ با ما تمرین خواهند کرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oy5vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست‌نشان:خودم هم نمی‌دانم در سپیدرود هستم یا نه!