تاریخ انتشار: 1397/02/12 12:23
کد خبر: 149587

گزارش تمرین پرسپولیس/ گل زیبای شجاع و آمادگی بالای علیپور

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند روز غیبت در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد.
گزارش تمرین پرسپولیس/ گل زیبای شجاع و آمادگی بالای علیپور

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان آسیا الجزیره امارات امروز (چهارشنبه) از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* بازیکنان ابتدا مثل روزهای گذشته به مدت 30 دقیقه در سالن بدنسازی کار با وزنه انجام دادند، سپس زیر نظر برانکو به کارهای ترکیبی و مرور تمرینات تاکتیکی روی آوردند. در ادامه بازیکنان کارهای استقامتی و حفظ توپ و سانتر از جناحین و تمرین گلزنی را در دستور کار قرار دادند. 

* خبرنگاران و عکاسان با 30 دقیقه تاخیر اجازه ورود به محل تمرین را پیدا کردند.

*  گادوین منشا  که در روزهای گذشته بخاطر مسائل شخصی در تمرین غیبت داشت امروز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین پرداخت. 

* علی علیپور در چند هفته گذشته به دلیل  مصدومیت بصورت اختصاصی تمرین می‌کرد امروز هم مثل روز گذشته پا به توپ شد و در تمرینات گروهی شرکت کرد. مهاجم سرخپوشان امروز با آمادگی بالایی در تمرینات تاکتیکی حضور داشت تا خود را آماده دیدار مقابل الجزیره امارات کند. 

* 20 هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و نظاره‌گر تمرین سرخپوشان بودند.

افشین پیروانی در تمرین امروز غایب بود. 

* در حاشیه تمرین گلزنی شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس با شوتی زیبا دروازه بیرانوند را باز کرد که واکنش دروازه‌بان پرسپولیس را در پی داشت و بیرانوند چند ثانیه مبهوت و هنرنمایی شجاع شد.

* سیدجلال حسینی مدافع قرمزپوشان که به دلیل محرومیت در دیدار رفت مقابل الجزیره غایب است در اواخر تمرین از بازیکنان جدا شد و به دویدن اختصاصی مشغول شد. 

الجزیره و پرسپولیس دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف هم می‌روند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oygng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض پیروانی به نماینده AFC