تاریخ انتشار: 1396/06/03 09:34
کد خبر: 186866

پیکه: نگران تمدید قرارداد مسی نباشید!

پیکه از تاثیر فروش نیمار بر نقل و انتقالات بارسلونا گفت.
پیکه: نگران تمدید قرارداد مسی نباشید!

 جرارد پیکه، مدافع میانی اسپانیایی و ملی‌پوش بارسلونا مدعی شد ستاره‌ها همچنان مایلند به این تیم منتقل شوند و تحرکات فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله در هفته‌های اخیر به خوبی این را نشان می‌دهد.

بارسلونا پس از فروش نیمار با 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن، مدت‌هاست که برای به خدمت گرفتن جایگزین این فوق ستاره تلاش می‌کند و روی دو گزینه بیش از دیگران اصرار ورزیده است. فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله. در حالی که خرید گزینه دوم تقریبا قطعی شده، لیورپول علی‌رغم پیشنهادهای مکرر بارسا، تاکنون راضی به فروش هافبک برزیلی خود نشده است. این در حالی است که کوتینیو رسما درخواست خروج داده و از لیورپول خواسته با جدایی‌اش موافقت کند. خواسته‌ای که در فاصله کمتر از یک هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، با آن موافقت نشده است. در این بین حتی زمزمه‌هایی هست مبنی بر اینکه اگر لیورپول همچنان به مقاومتش در برابر بارسلونا ادامه دهد، کوتینیو علنا و در رسانه‌ها از قرمزها بخواهد که با فروشش موافقت کنند.

در چنین قابی، پیکه از تاثیر فروش نیمار روی نقل و انتقالات بارسلونا می‌گوید:

معتقدم بازیکنان هنوز هم دوست دارند به بارسلونا بیایند. شما می‌توانید این را در مورد عثمان دمبله و فیلیپه کوتینیو مشاهده کنید. یکی درخواست خروج داده و دیگری هم در تمرینات شرکت نمی‌کند. این تحرکات نشان می دهد که هر دو دوست دارند به بارسا بپیوندند. آنها خواهان انتقال به بارسلونا هستند. اما مشکل اینجاست که ما نیمار را فروختیم و حالا باشگاه‌ها می‌دانند ما چه پولی داریم و حالا بازار به گونه‌ای شده که می‌بینید. (طولانی و پیچیده شدن روند انتقال دمبله و کوتینیو) به این دلیل نیست که آنها دوست ندارند به بارسلونا بیایند. بلکه برعکس؛ هر دو مایلند راهی بارسا شوند اما همان طور که گفتم در حال حاضر باشگاه روی هر بازیکنی که دست بگذارد، قیمتش بالاتر می‌رود.

تمدید قرارداد مسی؟ همه می‌دانند که لئو بیش از هر کس دیگری عاشق باشگاه است. مردم نباید نگران تمدید قرارداد مسی باشند. من نقش رئیس را در باشگاه بازی می‌کنم؟ مطلقا نه. من بازیکن-رئیس نیستم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5dwb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی بر عملکرد ستاره برزیلی بارسلونا