تاریخ انتشار: 1396/05/26 15:07
جدایی طارمی وارد فاز جدیدی شد؛
کد خبر: 188366

مشاهدات متفاوت خبرنگار فرتاک ورزشی از شعارهای غیر اخلاقی علیه طارمی

اتفاقات پس از بازی مقابل سیاه جامگان وارد فاز جدیدی شد
مشاهدات متفاوت خبرنگار فرتاک ورزشی از شعارهای غیر اخلاقی علیه طارمی

درخصوص  مهدی طارمی مهاجم ملی پوش پرسپولیس پس از حواشی شب گذشته دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان گمانه زنی هایی درباره جدایی این بازیکن مطرح شد.

بهتر است کمی به عقب برگردیم؛شب گذشته پس از اینکه مهدی طارمی چند موقعیت را از دست داد برخی از هواداران از یکی جایگاهها شعارهای تندی علیه بازیکن تیم خود سر دادند که این موضوع باعث شد تا مهاجم بوشهری پرسپولیس به شدت ناراحت شود و طبق گواه حسین ماهینی،سید جلال حسینی و برخی از بازیکنان پرسپولیس پس از بازی در رختکن پرسپولیس اشک ریخت.

اما این جریان وارد فاز جدیدی شده است.

قبل از شروع فصل پدر طارمی گفته بود:بهتر است طارمی برود مسائلی وجود دارد که نمیشود گفت.

از این جریان که بگذریم وارد بحث گمانه زنی جدایی طارمی میشویم؛

طبق آخرین اخبار دریافتی این بازیکن فقط از جریانات پیش آمده ناراحت است و بحثی از جدایی مطرح نشده است.

طبق مشاهدات خبرنگار فرتاک ماجرای پیش آمده بین بازیکنان و لیدرهای پرسپولیس یک سوتفاهم است زیرا از جایگاهی که به طارمی فحاشی انجام شد لیدری ندارد و چند هوادارنما با شعارهایی به خانواده این بازیکن وی را ناراحت کردند.باتوجه به اینکه جایگاه مذکور در سمتی بود که در نیمه دوم حسین ماهینی حضور داشت؛و در اواخر بازی پس از دریافت گل تساوی سید جلال حسینی که به جلو آمده بود این شعارها را شنیده اند شائبه از پیش تعیین شده بودن بوجود آمد.

خبرنگار فرتاک تلویحا با ارائه این مطلب شایعه جدایی طارمی را تکذیب کرد.

باید دید  مرد اولی که همیشه به شایعات خاتمه میدهد و مدیران پرسپولیس و بزرگان این باشگاه به این مسئله ورود میکنند و در آستانه بازی حساس پرسپولیس و الاهلی این حاشیه برطرف میشود یا خیر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5v7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/آخرین وضعیت کمال/جلسه مهم برانکو و ستاره پرسپولیس/وضعیت ستاره در فاصله ۲۴ ساعت مانده به بازی باسیاه جامگان مشخص می شود؟