تاریخ انتشار: 1399/01/28 13:49
کد خبر: 65142

بوسکتس: با این شرایط سخت، امکان برگزاری لالیگا بعید است

هافبک دفاعی و ملی پوش بارسلونا بعید می داند مسابقات فصل جاری لالیگا از سرگرفته شود.
بوسکتس: با این شرایط سخت، امکان برگزاری لالیگا بعید است

 سرخیو بوسکتس در مصاحبه ای عنوان کرد با توجه به گستردگی شیوع بیماری کرونا در اسپانیا، احتمال کمی می دهد فصل ناتمام لالیگا به انجام برسد.

 بازیکن 31 ساله با درنظرگرفتن شرایط حاد کرونایی کشورش به شبکه رادیویی کادناکوپ گفت: تحت شرایط کنونی، از سرگیری لالیگا واقعا سخت است. گمان نمی کنم چنین امکانی وجود داشته باشد.

او افزود: براساس آنچه می بینم، اطمینان ندارم که در آینده ای نزدیک بتوانیم تمرینات را آغاز کنیم.البته سعی می کنم امیدواری خود را در هرحال حفظ کنم.

بوسکتس در پاسخ به این سئوال که بهتر است لالیگا در همین جا با قهرمانی بارسلونا خاتمه یابد، نیز عنوان کرد: قهرمانی اتفاقی خوشایند است اما من خودم دوست دارم که بتوانیم تا پایان فصل بازی کنیم و بعد به قهرمانی برسیم.

این چهره قدیمی همچنین در مصاحبه اش عنوان کرد با رعایت موارد قرنطینه، روزانه در محوطه خانه اش کار با توپ انجام می دهد.

بوسکتس اظهار داشت: در کنار تمرینات مرتب آمادگی جسمانی، در باغچه خانه، هر روز کمی کار با توپ انجام می دهم.اما واقعا دلم برای بازی مقابل هواداران تنگ شده است.اوضاع کنونی واقعا سخت است اما مقدم بر هرچیزی، حفظ سلامتی است.

طبق آخرین آمار اعلام شده، تاکنون 2090886 نفر در جهان مبتلا به کوید 19شده اند که از این تعداد 516659 نفر بهبود یافته اند اما 135226 نفر جان خود را از دست داده اند.

در اسپانیا که هم اکنون بعد از آمریکا در رده دوم متبلایان  در سطح جهانی است، تاکنون180659 نفر به کرونا مبتلا شده که 18812 نفر فوت کرده و 70853 نفر هم شفا یافته اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8kbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره کلیدی بارسا دیدار بعدی این تیم را از دست داد!