تاریخ انتشار: 1400/11/09 21:43
کد خبر: 26518

درویش: مشکلات را برای آسایش گل‌محمدی مرتفع می‌کنیم/ پنجره پرسپولیس دوشنبه باز می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ظرف دو، سه روز آینده مشکلات مرتفع خواهد شد تا آسایش گل‌محمدی و کادرفنی فراهم شود.
درویش: مشکلات را برای آسایش گل‌محمدی مرتفع می‌کنیم/ پنجره پرسپولیس دوشنبه باز می‌شود

 رضا درویش در خصوص تداوم غیبت گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: ظرف یکی، دو روز گذشته بازیکنان تیم مجددا تمرینات را با حضور اعضای کادر فنی آغاز کردند. در چند ماه گذشته بدعهدی و بدقولی‌های بسیاری از سوی باشگاه نسبت به گل‌محمدی و بازیکنان شده بود که این موضوع از حوصله او خارج شده بود و سختی‌های بسیاری را تحمل کرده بودند. جا دارد از گل‌محمدی، کادر فنی و بازیکنان به خاطر تحمل این سختی‌ها تشکر کنم که بازی‌ها را ادامه دادند و نیم فصل را پشت سر گذاشتند.

وی با اشاره به مشکلات خود تصریح کرد: پس از حضور در باشگاه با انباشت مشکلات مواجه بودیم و سعی کردم یک مقدار مشکلات مالی را مرتفع کنم و ظرف یکی، دو روزهای گذشته مبلغی را به حساب بازیکنان و کادر فنی واریز کردیم و قرار است مبلغی دیگر را هم فردا انجام بدهیم. زمین تمرین مشکل دیگر گل‌محمدی و بازیکنان بود که آن هم با پیگیری‌هایی که انجام شد انشاالله ظرف دو، سه روز آینده مرتفع خواهد شد تا آسایش گل‌محمدی و کادر فنی فراهم شد.

وی در خصوص زمان بازگشت گل‌محمدی به تمرینات گفت: گل‌محمدی به دلیل خستگی‌ای که داشت ظرف یکی، دو روز گذشته در تمرین حضور نداشت. گل‌محمدی متعلق به پرسپولیس است و پرسپولیس خانه او است. این دو از هم جدا نیستند و یقیناً ایشان مجدداً به خانه باز می‌گردد. کسی با خانه‌اش قهر نمی‌کند و فقط شاید چند روز از خانه بیرون برود اما دوباره باز می‌گردد. پرسپولیس خانه گل‌محمدی است و ایشان به خانه باز می‌گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حل مشکلات مالی بازیکنان گفت: قسمت اول پرداختی‌ها را در روزهای گذشته تقدیم کردیم و قرار است بخشی را نیز فردا و پس فردا پرداخت کنیم، ضمن اینکه با جریمه قرارداد اوساگونا مواجه بودیم و پس از سه بار ارسال پول، خلاصه دیشب نامه‌ای دریافت کردیم که پول به حساب اوساگونا نشسته است و امروز نیز وکیل ایشان در تماسی این موضوع را تایید کرد.  این موضوع را به فیفا اعلام کردند اما با توجه به تعطیلی امروز و فردای فیفا، انشاالله نامه باز شدن پنجره پرسپولیس دوشنبه می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ra676

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخ‌پوشان در روز غیبت گل محمدی تمرین نکردند