تاریخ انتشار: 1396/10/15 09:57
کد خبر: 166166

زیدان: شروع بیل در دیدار مقابل نومانسیا استثنایی بود/ برای فتح 3 تورنمنت باقی مانده خواهیم جنگید

زین الدین زیدان بعد از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل نومانسیا در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری با خبرنگاران گفتگو کرد.
زیدان: شروع بیل در دیدار مقابل نومانسیا استثنایی بود/ برای فتح 3 تورنمنت باقی مانده خواهیم جنگید

تیم رئال مادرید موفق شد در دیدار رفت و در زمین حریف به نتیجه خوبی دست یافته و خیال خود را برای بازی برگشت راحت کند. زیزو در پایان بازی گفت:

    در زمینی سخت، مقابل تیمی که سخت می جنگد، نتیجه خوبی کسب کردیم و خوب بودیم. از نتیجه راضی ام چون پیروزی ۳-۰ در این ورزشگاه آسان نیست. در نیمه دوم برخی لحظات سخت هم داشتیم، اما در مجموع خوشحالم، بخصوص از عملکرد نیمه اول. وقتی آنها ۱۰ نفره شدند، برای لحظاتی به مشکل خوردیم. در آن لحظات آنها بهتر از ما بودند اما این تنها بخشی از بازی است. در نیمه دوم کار سختی داشتیم اما نتیجه تنها چیزی است که اهمیت دارد.

حریف:

    این دقیقاً تیمی بود که انتظار داشتم مقابلش قرار بگیریم؛ آنها می جنگیدند و با جان و دل بازی می کردند، و هواداران در خانه بازیکنان را رو به جلو هدایت می راندند. اما من روی نتیجه و عملکرد خوب بازیکنانم تمرکز می کنم.

    شروع بیل در این مسابقه استثنایی بود، و واقعاً مثبت عمل کرد. او یک ساعت بازی کرد و فکر می کنم فرم خوبی داشت. خوشحالیم و میخواهیم پیش برویم. هدف ما این است که تیم کمی به ثبات برسد. این اولین باری بود که او از ابتدا بازی می کرد و یک ساعت در زمین حضور داشت. باید همین روند را حفظ کنیم تا او ریتمش را پیدا کند.

آروز ها برای ۲۰۱۸:

    تنها آرزوی من این است که ۶ ماه خوب پیش رو داشته باشیم. ۶ ماه پایانی ۲۰۱۷ خوب بود اما در لالیگا به مشکل خوردیم. رو به جلو حرکت می کنیم. هنوز در سه تورنمنت شانس داریم و تا آخرین لحظه برای فتح آنها خواهیم جنگید. قدم به قدم و بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rd7jm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فهرست رئال مادرید برای کوپا دل ری؛ خبری از کریس رونالدو نیست