تاریخ انتشار: 1396/10/12 19:51
در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 166542

حاج‌عربی: خوشحالم گل اولم را برای خوشه طلایی زدم/ تیم گردن‌کلفتی داریم

زننده گل تیم خوشه طلایی ساوه ابراز امیدواری کرد که با این وضعیتی که تیمش دارد، قطعا یکی از مدعیان صعود به لیگ یک خواهد بود.
حاج‌عربی: خوشحالم گل اولم را برای خوشه طلایی زدم/ تیم گردن‌کلفتی داریم

 وحید حاج عربی مهاجم تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با کیمیافرآیند قم که بانتیجه 2-1 به سود خوشه طلایی به پایان رسید گفت: بازی خیلی خوبی بود. در این بازی موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشتیم اما تیم حریف خیلی خوش شانس بود و نشد که بیشتر از دو گل بیشتر به این تیم بزنیم.

حاج عربی که نیم فصل اول در سردار بوکان توپ می‌زد؛ درخصوص علت جدایی از سردار بوکان گفت: تیم سردار، عشق مردم بوکان است. فوتبال در این شهر توصیف نشدنی است و اگر آنها به لیگ یک صعود کنند، قطعا همانند تراکتور و خیلی دیگر از تیم‌های غیر سرخابی، در سراسر ایران نیز طرفدار پیدا خواهند کرد. روزهای خوشی را در بوکان سپری کردم اما برخی مسائل دست به دست هم داد تا از سردار جدا شوم. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همانند خوشه طلایی، آنها نیز به مرحله بعدی مسابقات صعود کنند.

مهاجم خوشه طلایی درخصوص گل اولش در لباس این تیم گفت: خیلی خوشحالم که اولین گلم را در لباس خوشه طلایی به ثمر رساندم. تیمی که ما داریم، پتانسیل صعود به لیگ یک را دارد و باید بگویم که تیم ما، گردن‌کلفت‌ترین تیم حاضر در لیگ دو است که شایستگی ما را در نیم فصل دوم مشاهده خواهید کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdaez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیمان شاملو به ایرانجوان بوشهر پیوست
اختصاصی/ ذخیره ابراهیم پور از سپیدرود آمد؛

 لیگ کاتای پایه دختران برگزار شد
به میزبانی سالن کبگانیان؛