تاریخ انتشار: 1396/08/27 02:56
کد خبر: 173342

کارلوس تعارف ندارد، سیدجلال بهترین است

کارلوس تعارف ندارد، سیدجلال بهترین است

،بدون تردید یکی از چهره‌های درخشان بازی دوستانه تیم ملی کشورمان برابر ونزوئلا، جلال حسینی بود؛ کاپیتان پرسپولیس که حضور و غیبتش در ترکیب سرخپوشان و نیز تیم ملی دو شرایط کاملا متفاوت را به وجود می‌آورد. جلال در بازی اول ما با پاناما در میدان نبود و ساختار دفاعی ایران صلابت لازم را نشان نداد. همچنین از زمانی که او در نیمه دوم بازی با ونزوئلا هم از زمین بیرون رفت، بار دیگر انگار هارمونی خط دفاعی ما به هم ریخت و دروازه ایران از آن به بعد بارها توسط مهاجمان حریف تهدید شد. اوج کار جلال در این بازی توپی بود که او از روی خط دروازه بیرون کشید و به خوبی خروج اشتباه بیرانوند و جای خالی او را پوشش داد. جلال همین حجم از اثرگذاری را در پرسپولیس هم نشان داده؛ جایی که غیبت او در مقطع ابتدای فصل به شدت برای سرخپوشان گران تمام شد و آنها در بخش دفاعی واقعا آسیب‌پذیر شدند، اما با بازگشت حسینی دوباره استحکام به این خط بازگشت و سرخپوشان توانستند به روزهای آرام برگردند.

کارلوس کی‌روش در طول دو، سه سال اخیر به شکل جدی اقدام به جوانگرایی تیمش کرده و ستاره‌های پا به سن گذاشته را یک به یک از این تیم کنار گذاشته است. او که به راحتی هر چه تمام‌تر روی نام بازیکنانی مثل آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری قلم قرمز کشیده بود، اخیرا مسعود شجاعی را هم حذف کرده. گرچه در مور کنار رفتن این بازیکن شایعات زیادی وجود دارد، اما به هر حال ماحصل حذف او جوان‌تر شدن تیم ملی بوده است. با همه این اوصاف اما، به نظر می‌رسد جلال حسینی تنها بازیکن پا به سن گذاشته تیم ملی است که کی‌روش قادر به کنار گذاشتن او نیست. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند جلال جام‌جهانی را نخواهد دید، اما او حالا در فاصله شش ماه تا مسابقات روسیه در مسیری حرکت می‌کند که احتمالا منجر به فیکس شدنش در جام‌جهانی خواهد شد.

 

جلال حسینی متولد بهمن60 است و به زودی 36ساله می‌شود. او در حال حاضر با فاصله مسن‌ترین بازیکن تیم ملی محسوب می‌شود. بدون احتساب پژمان منتظری  34ساله که معلوم نیست بعد از بهبود مصدومیتش دوباره در رادار کی‌روش قرار می‌گیرد یا نه، در حال حاضر جلال حسینی و اشکان دژاگه تنها بازیکنان بالای سی سال تیم ملی هستند. اشکان 31ساله است و او هم از نظر کیفی آنقدر مورد اعتماد کی‌روش هست که حتی بدون باشگاه هم به تیم ملی دعوت می‌شود. ما همچنین چند بازیکن 30ساله هم داریم که وریا غفوری، امید ابراهیمی و رضا قوچان‌نژاد از این گروه هستند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdd6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کمال بدنبال جای فوق ستاره استقلال
آیا کامیابی نیا فیکس تیم ملی خواهد شد؟