تاریخ انتشار: 1396/09/03 01:05
کد خبر: 172442

نتایج کامل لیگ اروپا/از شکست آرسنال تا گلزنی سامان قدوس

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا با شکست آرسنال آغاز شد.
نتایج کامل  لیگ اروپا/از  شکست آرسنال  تا گلزنی سامان قدوس

 دور پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا با برگزاری یک بازی در ساعت ۱۹:۳۰ و سیزده بازی در ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شد. در دیداری که در ساعت ۱۹:۳۰ شروع شد، ویارئال توانست با نتیجه ۳-۲ از سد میزبان خود آستانا بگذرد. باکامبو دو بار و رابا گل های ویارئال را به ثمر رساندند. در گروه A ویارئال با یازده امتیاز صعود خود به مرخلع بعد را قطعی کرد.

در گروه F لوکوموتیو مسکو موفق شد با نتیحه ۲-۱ در مقابل کوپنهاگن به پیروزی رسید. دیگر دیدار این گروه دقایقی بعد میان دو تیم شریف تیراسپول و فاستاو زلین برگزار می شود.

در گروه G ویکتوریا پلژن توانست در خانه از سد استوا بخارست عبور کند و این دیدار با نتیجه ۲-۰ به پایان رسید. در این گروه صعود استوا بخارست رومانی به دور بعد قطعی شده است.

در گروه H آرسنال که طیق روال سابق با ترکیب دوم خود وارد میدان شده بود در خانه کلن آلمان ۱-۰ شکست خورد. تک گل این بازی را گویراسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این گروه نیز باته بوریسوف با تساوی بدون گل مقابل ستاره سرخ بلگراد متوقف شد. در این گروه آرسنال هفته گذشته موفق شده بود صعود خود به دور بعد را قطعی کند.

در گروه I تیم ردبول سالزبورگ موفق شد با نتیجه ۳-۰ گیمارش پرتغال را از پیش رو بردارد. قونیه اسپور ترکیه نیز در مقابل المپیک مارسی با تساوی ۱-۱ متوقف شد  در این گروه سالزبورگ با یازده امتیاز صعود خود به دور بعد را قطعی کرد. تیم های مارسی، قونیه اسپور و گیمارش به ترتیب با شش، پنج و چهار در رده های بعد قرار گرفتند.

در گروه J اتلتیک بیلبائو در خانه مقابل هرتابرلین با نتیجه ۳-۲ به پیروزی رسید. سلکه و لکی برای هرتابرلین و آدوریز دو بار از روی نقطه پنالتی و ایناکی ویلیامز برای بیلبائو گل زدند. همچنین استرساندس توانست با گلزنی سامان قدوس ملی پوش ایرانی با نتیجه ۲-۰ زوریا اوکراین را از پیش رو بردارد. در این گروه یاران سامان قدوس با ده امتیاز در صدر قرار دارند و صعود خود به دور بعد را قطعی کردند.

در گروه K لاتزیو در مقابل ویتسه هلند به تساوی ۱-۱ رضایت داد و نیس با دو گل بالوتلی و تامزه در مقابل زولته ورخم به پیروزی ۳-۱ رسید. در این گروه لاتزیو و نیس به عنوان تیم های اول و دوم صعود کردند.

در گروه L نیز روزنبرگ در خانه مقابل سوسیه داد با نتیجه ۱-۰ شکست خورد. و زنیت موفق شد با نتیجه ۲-۱ واردار مقدونیه را شکست دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdjpb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور ثابت ستاره ایرانی در ترکیب استرسوند