تاریخ انتشار: 1396/09/25 13:49
کد خبر: 169090

ایتالیا جایگزین اسپانیا برای همگروهی با ایران در جام جهانی

تیم ملی اسپانیا در آستانه حذف از جام جهانی 2018 قرار دارد خبری که می تواند امید به حضور در دور حذفی را برای تیم ملی کشورمان بیشتر کند.
ایتالیا جایگزین اسپانیا برای همگروهی با ایران در جام جهانی

تیم های حاضر در جام جهانی 2018  با مشخص شدن قرعه خود در گروه های 8 گانه کم کم به فکر برگزاری دیدار های دوستانه مناسب برای خود هستند تا  با آمادگی بیشتری در این تورنمنت حضور پیدا کنند.

اما کار برای تیم ملی در جام جهانی پیش رو با همگروهی با تیم های قدرتمندی چون پرتغال، اسپانیا و مراکش به شدت سخت تر از دوره های گذشته شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال این روز ها به شدت به دنبال برگزاری دیدار های دوستانه مناسب برای یوز های ایرانی باشند تا شاگردان کی روش  بتوانند خاطرات خوش بازی با آرژانتین را برای ما به ارمغان بیاورد.

گروه مرگ از همان پایان مراسم جام جهانی برای فوتبال دوستان جهان پر از حاشیه و ماجرا بوده است، اما طی چند روز گذشته شایعه  کنار گذاشتن تیم ملی اسپانیا از جام جهانی 2018 روسیه به صدر اخبار جام جهانی تبدیل شده است، فیفا قهرمان جهان در سال 2010 را به اتهام دخالت در امور فدراسیون متهم کرده و به همین منظور قرار است طی روز های آینده ماموران ویژه این نهاد به مادرید سفر کنند و این احتمال وجود دارد که در صورت اثبات دخالت دولت این کشور در امور فدراسیون فوتبال اسپانیا این کشور از حضور در جام جهانی محروم شود. اتفاقی که می تواند برای ما ایرانی ها خوش یمن تلقی شود،چرا که لاروخا طی این روز ها تیمی غیر قابل مهار را در اختیار دارد.

هم اکنون رئیس اسبق فدراسیون فوتبال اسپانیا ویار به دلیل تخلفات مالی در بازداشت به سر می برد و فیفا به فدراسیون اسپانیا هشدار داده تا هرچه جانشین جایگزین او را مشخص کنند، ایتالیا گزینه بعدی فیفا برای جانشینی اسپانیا در جام جهانی روسیه است،  به هر حال چیزی که واضح است اگر این اتفاق رخ بدهد کار برای تیم ملی کشورمان در جام جهانی هم راحت تر خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdo5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفسیر بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی توسط ایکر کاسیاس