تاریخ انتشار: 1399/09/27 22:43
کد خبر: 48342

آخرین تلاش پرسپولیس برای تمرین در ورزشگاه فینال

با وجود تلاش های زیاد مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکنون مجوز برگزاری آخرین تمرین این تیم قبل از بازی با اولسان در ورزشگاه الجنوب صادر نشده است‌.
آخرین تلاش پرسپولیس برای تمرین در ورزشگاه فینال

مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر و پس از حضور در دوحه قطر طبق درخواست کادرفنی تیم نامه نگاری های زیادی با مسئولان AFC داشتند تا به جز آخرین تمرین قبل از مسابقه با اولسان هیوندای، مجوز برگزاری یک جلسه تمرینی دیگر برای این تیم هم در ورزشگاه الجنوب صادر شود.

پرسپولیسی ها که از ابتدای برگزاری لیگ قهرمانان در کشور قطر در این ورزشگاه بازی نکرده اند به دلیل اینکه مسابقه تیم اولسان با بیجینگ گوان چین در مرحله یک چهارم نهایی در همین ورزشگاه برگزار شد و حریف شناخت خوبی نسبت به زمین دارد تصمیم گرفتند این رایزنی ها را انجام بدهند تا شاگردان یحیی گل محمدی از شرایط استادیوم الجنوب شناخت به دست بیاورند.

مسئولان کمیته مسابقات AFC هم ابتدا موافقت اولیه خود را با این درخواست اعلام کردند اما ناگهان شب گذشته به اعضای تیم پرسپولیس اعلام شد  برگزاری تمرین امروز سرخ پوشان در ورزشگاه الجنوب ممنوع است.

استدلال آنها هم این است که زمین این ورزشگاه باید برای برگزاری مسابقه فینال در بالاترین سطح کیفیت بماند و حتی آنها تاکنون با برگزاری آخرین تمرین هر دو تیم در استادیوم الجنوب هم موافقت نشده است. این تصمیم با اعتراض نماینده کشورمان همراه شده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس امشب بلافاصله پس از اتمام تمرین خود بار دیگر این درخواست را مطرح کردند تا دست کم آخرین تمرین این تیم قبل از بازی با اولسان که عصر فردا انجام می شود در این زمین برگزار شود که البته تاکنون پاسخ مثبتی به این درخواست داده نشده است. با این وجود احتمال ضعیفی وجود دارد تا در نهایت صبح فردا با برگزاری بازی در زمین مذکور موافقت شود و همچنان پرسپولیسی ها امیدوار هستند دست کم یک بار در الجنوب تمرین کنند.

البته مدیران AFC به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند ۵ نفر از اعضای تیم و باشگاه می توانند فردا با حضور در ورزشگاه الجنوب کیفیت زمین، جایگاه VIP، محل نصب ماکت های مربوط به طرفداران پرسپولیس و سکوهای محل استقرار هواداران دارای بلیت این تیم، رختکن و سایر نقاط ورزشگاه را مورد بررسی قرار بدهند.

در نهایت باید دید آیا سرخ پوشان آخرین تمرین خود را قبل از این مسابقه حساس را هم در زمین شماره ۵ مجموعه ورزشی اگلا انجام می دهند یا اینکه با نظر  کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت با تمرین کردن این تیم در زمین محل برگزاری بازی موافقت می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rej6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ AFC به کاس درباره تعویق فینال آسیا