تاریخ انتشار: 1397/10/09 10:57
کد خبر: 115842

کی روش،نیازمند قهرمانی در جام ملت های آسیا

سایت فاکس اسپورت در گزارشی به قهرمانی احتمالی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا پرداخت.
کی روش،نیازمند قهرمانی در جام ملت های آسیا

سایت «فاکس اسپورت آسیا» در گزارشی به بررسی ۵ سرمربی حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ که نیاز به قهرمانی در این رقابت‌ها دارند پرداخت. در بین اسامی مطرح شده نام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز دیده می‌شود.

سایت فاکس اسپورت آسیا در این‌باره نوشت: قرارداد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد و مرد پرتغالی به دنبال این است که پس از ۴۳ سال ایران را قهرمان جام ملت‌ها کند.

سایت فاکس اسپورت درباره شرایط حضور کی روش در تیم ملی فوتبال ایران نوشت:کی روش در طول هدایت تیم ملی فوتبال ایران بار‌ها با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین ایران دچار مشکل شد. همچنین بار‌ها بازیکنان صاحب نام ایرانی همچون خداداد عزیزی از او انتقاد کرده اند که او از این موضوع رنج می‌دهد.

سایت فاکس اسپورت در پایان نوشت: قرارداد کی روش پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به پایان خواهد رسید و اگر به قهرمانی این رقابت‌ها دست نیابد، هیچ شانسی برای حضور دوباره در تیم ملی فوتبال ایران نخواهد داشت. پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا، کی روش چند بازیکن اصلی خود مانند عزت اللهی را به دلیل مصدومیت از دست داده است. با این حال تیم ملی فوتبال ایران یکی از با استعداد‌ترین تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا است و پس از حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و حذف در مرحله گروهی رقابت‌ها سرمربی این تیم سعی می‌‎کند انتظار هواداران ایرانی را برآورده کند.

گفتنی است علاوه بر نام کارلوس کی روش اسامی "کنستانتینه" سرمربی تیم ملی هند، "لیپی" سرمربی تیم چین، "اریکسون" سرمربی تیم ملی فیلیپین و "میلوان" سرمربی تیم ملی تایلند نیز دیده می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgpby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تیم ملی ایران: به من لقب دایناسور دادند