تاریخ انتشار: 1401/12/03 13:24
کد خبر: 10318

سلمانی یا جلالی، کار ساپینتو سخت شد

به طور حتم ریکاردو ساپینتو برای انتخاب مدافع چپ تیمش در بازی با نساجی که سه شنبه هفته آینده در استادیوم شهید وطنی برگزار می شود، دچار تردید خواهد شد.
سلمانی یا جلالی، کار ساپینتو سخت شد

 بعد از نمایش های خوب جعفر سلمانی در جناح چپ خط دفاعی تیم استقلال که با بردهای متوالی این تیم در هفته های اخیر لیگ برتر همراه بود، ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت در مصاف با ملوان و درجام حذفی به ابوالفضل جلالی میدان دهد. مدافعی که بازی در ترکیب تیم ملی در جام جهانی 2022 را تجربه کرد. ابوالفضل جلالی در نیمه نخست دیدار با ملوان چندان نتوانست نفوذ کند اما در نیمه دوم مسبب اخراج مجید عیدی شد و در ادامه به دفعات از سمت چپ نفوذ و ارسال داشت که یکی از ارسال هایش توسط آرمان رمضانی تبدیل به گل شد تا بعد از هفته ها بازگشت وی به ترکیب اصلی تیم با اتفاقات خوبی برای او و استقلال همراه باشد. با این نمایش به طور حتم ریکاردو ساپینتو برای انتخاب مدافع چپ تیمش در بازی با نساجی دچار تردید خواهد شد. البته که این دردسر شیرینی برای سرمربی پرتغالی استقلال است و او خرسند از این است که مهره های روی نیکمت تیمش بعد از ورود به میدان خوش می درخشند و این نشان داد که نیمکت نشینی تاثیری در روحیه آنها نمی گذارد و هم چنان در شرایط مسابقه باقی مانده اند.

این هفته و در بازی استقلال - ملوان ذخیره ها زننده گل های تیم استقلال بودند. امیر ارسلان مطهری و آرمان رمضانی. این نه تنها برای ریکاردو ساپینتو بلکه برای استقلال هم اتفاق خوبی است و نشان می دهد مربی پرتغالی روی نیمکت هم یک تیم خوب دارد. این تردید البته در جناح راست خط دفاعی تیم استقلال وجود نخواهد داشت، به این خاطر که آقای سرمربی در بین دو نیمه صالح حردانی را تعویض کرد و کوین یامگا را به پست اصلی اش برگرداند.

ریکاردو ساپینتو بارها و بارها در کنفرانس خبری اش از اهمیت ذخیره ها در تیم استقلال صحبت کرده است و گفته زمانی که به نفرات جانشین میدان می دهد، به این بهانه است که بعد از ورود به زمین شرایط بازی را تغییر دهند. علاوه بر ابوالفضل جلالی دیگر مهره های جانشین در بازی با ملوان کارنامه خوبی از خود به جا گذاشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk964

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال مصاحبه ساپینتو درباره آزمون را تکذیب کرد

مجیدی راه قهرمانی را به ساپینتو نشان داد!
فقط بردن چاره گرفتن سپاهان در کورس است