تاریخ انتشار: 1395/09/28 14:11
کد خبر: 242190

تیم فوتبال اتلتیکوناسیونال سوم جهان شد

تکلیف رتبه سوم جام باشگاه‌های جهان با پربات پنالتی روشن شد و در نهایت اتلتیکو ناسیونال به مقام سوم رسید.
تیم فوتبال اتلتیکوناسیونال سوم جهان شد

به گزارش فرتاک ورزشی، استادیوم نیسان ژاپن میزبان دو تیم مقتدر باشگاهی جهان در جام باشگاه‌های جهان بود و در نهایت اتلتیکوناسیونال به مقام سوم رسید.

دو تیم برای رسیدن به رتبه سوم باشگاه‌های جهان برابر یکدیگر صف آرایی کردند. اتلتیکوناسیونال و کلاب آمه‌ریکا در شرایطی برابر یکدیگر قرار گرفتند که حاشیه‌های این جام به ظاهر ویترینی و تبلیغاتی در این روزها اوج گرفته است، تا جایی که مربیان دو طرف تلویحا از روشن بودن تکلیف قهرمان این جام هم سخن گفتند.

برای اتلتیکوناسیونال سامودیو (گل به خودی 6) و آلخاندرو گوئرا 26 موفق به گلزنی شدند اما آمه‌ریکا به بازی برگشت و 38 آرویو و 66 (پنالتی، پررتا) دو بار به گل رسید تا تابلوی نتایج، تساوی را نمایش دهد.

در نیمه دوم، کلاب آمه‌ریکا دست به تعویض زد و کینترو در دقیقه 46 جای آلوارادو را گرفت و در دقیقه 59 پرالتا (زننده گل دوم از روی نقطه پنالتی) به جای رومرو وارد میدان شد. سومین تعویض این تیم نیز با ورود مارتینس در دقیقه 70 به جای سامبوئسا به زمین، رقم خورد.

اتلتیکو ناسیونال نیز شروع به تعویض کرد تا پنالتی زنان و بازیکنان تازه نفس خود را وارد میدان کرده باشد. نیتو 70 به جای اوربه وارد میدان شد و بورخا در دقیقه 78 جای گوئرا را گرفت.

تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه تساوی بیهوده به نظر می‌رسید و البته احتیاط جای خطرپذیری را گرفته بود.

دو تیم برای ضربات پنالتی آماده شدند و کلوب آمه‌ریکا هر دو ضربه پنالتی اول خود را از دست داد و ناسیونال تنها یکی از دو ضربه اول خود را به گل تبدیل کرد.

ضربه‌های بعدی یک به یک گل شدند اما ناکامی آمه‌ریکا در دو ضربه ابتدایی کار دست این تیم داد.

در نهایت اتلتیکوناسیونال به رتبه سوم دست یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkdjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف گواردیولا به ناتوانی در تطبیق با فوتبال انگلیس