تاریخ انتشار: 1395/10/01 19:42
دست سید چگونه رو شد؟
کد خبر: 241442

نقش پررنگ رحمتی در تصمیمات کادر فنی استقلال

نقش پررنگ رحمتی در تصمیمات کادر فنی استقلال

رحمتی در مدت زمان حضورش در استقلال همیشه به حضور پررنگ در تصمیمات کلان مدیریتی معروف بوده و حتی گاهی با لقب همه کاره استقلال  مورد خطاب قرار گرفته است. وی پس از جدایی قلعه‌نویی به استقلال بازگشت و زیر نظر پرویز مظلومی مشغول به کار شد. از همان روز اول صحبت‌هایی مبنی بر دخالت رحمتی در جذب بازیکن شنیده می‌شد اما کم کم رابطه رحمتی و مظلومی تیره و تار شد و بسیاری کاپیتان استقلال را عامل اصلی جدایی سرمربی آبی‌پوشان در پایان لیگ برتر پانزدهم قلمداد کردند.

در ابتدای فصل جاری، حضور منصوریان در استقلال با استقبال رحمتی روبرو شد. سرمربی محبوب استقلال از همان روز اول اعلام کرد رحمتی نقشی فراتر از یک بازیکن در تیمش دارد و در تمرینات هم رابطه گرمی با او برقرار کرد اما کم کم روزهای خوش کاپیتان و سرمربی جدید هم به پایان رسید.

حالا غیبت رحمتی در رختکن بین دو نیمه بازی با نفت، شایعاتی را به دنبال داشته است. از جمله اینکه دروازه‌بان شماره یک استقلال از عملکرد فنی تیمش راضی نیست. همچنین شنیده می‌شود رحمتی تمایل دارد برخی از هم‌بازی‌های نیمکت‌نشین تیمش با وجود قرار گرفتن در فهرست مازاد منصوریان، در این تیم بمانند. باید دید با این شرایط، منصوریان تا چه زمانی روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkj8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال دوباره قلعه‌نویی و رحمتی این بار با حضور منصوریان/ پرسپولیس به دنبال رستگاری در سرمای مشهد
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال