تاریخ انتشار: 1395/09/06 12:00
کد خبر: 246866

مورینیو: منچستریونایتد هنوز می تواند قهرمان لیگ برتر انگلیس شود

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در آستانه دیدار فردا (یکشنبه) برابر وستهام گفت که هنوز تیمش امکان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارد.
مورینیو: منچستریونایتد هنوز می تواند قهرمان لیگ برتر انگلیس شود

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، خوزه مورینیو که عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را در سال 2015 به همراه چلسی کسب کرده است، معتقد است منچستریونایتد با وجود اختلاف 9 امتیازی با چلسی صدرنشین لیگ فوتبال جزیره می تواند به عنوان قهرمانی دست یابد. 
هم اکنون چلسی با 28 امتیاز صدرنشین جدول است و تیم های لیورپول و منچسترسیتی با 27 امتیاز، آرسنال با 25 ، تاتنهام با 24 و منچستریونایتد با 19 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم تا ششم قرار دارند. 
منچستریونایتد بعد از پنج برد از 12 بازی لیگ برتر در فصل جاری، فردا (یکشنبه) به مصاف وستهام در اولد ترافورد می رود و هدف آن کسب سه امتیاز بازی برای اولین بار در دو ماه گذشته است.
شاگردان مورینیو پنجشنبه گذشته در دیدار مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه پرگل 4 بر صفر برابر فاینورد به برتری رسیدند.
مورینیو با ظهور نشانه های پیشرفت در تیمش، مدعی است که تجربه گذشته وی در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی ثابت می کند که منچستریونایتد می تواند اختلاف امتیاز خود را جبران کند.
وی در این باره گفت:‌ وقتی من 18 ماه قبل عنوان قهرمانی را کسب کردم، 10 امتیاز با تیم های دیگر اختلاف داشتم و در مدت یک ماه با منچسترسیتی هم امتیاز شدم.
مورینیو افزود:‌ ما در یک ماه 10 امتیاز از دست دادیم. فکر می کنم اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه بود که ما 10 امتیاز از دست دادیم. بعد از آن بهتر شدیم و 18 ماه قبل عنوان قهرمانی را کسب کردیم. امکان اینکه شما امتیاز بگیرید و دیگران امتیاز از دست بدهند، وجود دارد. 
مورینیو بعد از تساوی یک بر یک در دیدار هفته گذشته برابر آرسنال ، از بدشانسی تیم خود گله مند بود. 
وی معتقد است که منچستریونایتد هنوز از گردونه رقابت برای تصاحب قهرمانی خارج نشده است و شانس به تیم او روی خواهد آورد. 
سرمربی شیاطین سرخ خاطرنشان کرد: در طول فصل، لحظاتی است که همه چیز علیه شماست و لحظاتی بر وفق مراد شما است. ما می دانیم که رقابت تمام نشده است. 
وی گفت:‌ یکشنبه بازی سخت دیگری داریم. باید ببینیم که آیا می توانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم یا خیر.
مورینیو خواهان تمرکز تیم خود برای کسب پیروزی و کم کردن اختلاف امتیازها است.
وی در مورد نتیجه 4 بر صفر دیدار برابر فاینورد، گفت:‌ این نتیجه یک روز می تواند اتفاق بیفتد، ولی نتایج بزرگ در لیگ برتر انگلیس خیلی عادی نیستند. تمام دیدارها دشوار است. به جای پیروزی در یک بازی با نتیجه پنج بر صفر، باید چهار یا پنج بازی را ببریم. این آن چیزی است که نیاز داریم تا امتیاز بگیریم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rknmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: بازیکنان چلسی به خوبی خود را با سیستم جدید هماهنگ کردند؛ هازارد فوتبال خارق العاده ای بازی می کند