تاریخ انتشار: 1395/09/11 12:17
کد خبر: 245842

جنجال 3 ستاره سرشناس فوتبال ایران

چند بازیکن مطرح فوتبال کشورمان در یک شرکت هرمی مشغول فعالیت هستند.
جنجال 3 ستاره سرشناس فوتبال ایران

به گزارش فرتاک ورزشی، یکی از پرحاشیه‌ترین ستاره‌های فوتبال ایران که یک پایش در دادسراهاست و پای دیگرش در کمیته اخلاق، حالا برای خودش دردسر جدیدی درست کرده است، از آن دردسر‌هایی که صدایش در آینده درمی‌آید! این بازیکن پرحاشیه حالا گرفتار یک شرکت هرمی شده است. از این شرکت‌های غیرقانونی که با وعده سود ماهانه بالا و... عضو می‌گیرند و بعد از آنکه چندده میلیون تومان پول را از چنگ عضو جدید درآوردند، او را به عضوگیری وامی‌دارند تا بخشی از پول عضو جدید را به عنوان سود خود بردارد!

 

گویا این بازیکن چندده میلیون به یکی از همین سرشاخه‌های شرکت هرمی داده و حالا برای اینکه خودش سرشاخه شود، نیاز به 3 عضو جدید دارد. او در اردوی تیم، در هتل از این اتاق به آن اتاق می‌رود و مخ همبازیان خود را می‌زند تا آنها هم عضو این شرکت هرمی شوند و بعضی شب‌ها هم همبازیان خود را به خانه‌اش که حالا دوباره خانه مجردی شده، دعوت می‌کند تا برای شرکت هرمی عضو جدید بگیرد و سود ببرد، غافل از اینکه انتهای این شرکت‌های هرمی چیز جز کلاهبرداری و به جان هم انداختن مردم نیست.

 

 فعلاً دو نفر از همبازیان او اشتباه همین فوتبالیست را مرتکب شده و پول‌شان را به سرشاخه‌های شرکت هرمی سپرده‌اند با این حساب آنها هم باید از این به بعد دنبال عضو جدید باشند و همین روزهاست که در تمرین و اردوی بسیاری از تیم‌ها، تبلیغ برای فلان شرکت هرمی بحث اصلی محفل بازیکنان باشد.  رؤیای پولدار شدن برخی مردم عادی که تصور می‌کنند چندده میلیون‌شان، ظرف چند ماه «میلیارد» می‌شود را درک می‌کنیم اما اشتباه فوتبالیست‌هایی که درآمد چندصد میلیونی دارند را نمی‌فهمیم! 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkylw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده علیرضا مرزبان به کمیته اخلاق ارجاع شد