تاریخ انتشار: 1396/04/27 10:01
کد خبر: 195218

پس از سال ها تب فوتبال جوانان در بابل جان گرفت

عصر امروز در جلسه ای که میان مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال به همراه دبیر هیئت و همچنین رئیس کمیته داوران و مسئول اجرایی هیئت با نمایندگان تیم های مربوطه صورت گرفت مقرر شد لیگ جوانان فوتبال بابل پس از هشت سال دوباره شروع شود، تا روح فوتبال در رده جوانان در شهر جان دوباره ای بگیرد.
پس از سال ها تب فوتبال جوانان در بابل جان گرفت

 تا به حال هشت تیم اعلام امادگی کرده اند البته این امکان نیز وجود دارد که تعداد تیم ها افزایش یابد تا سطح رقابت ها با کیفیت فنی بالاتری برگزار شود. بی شک لیگ جوانان در هر شهری می تواند استعداد های ناب فوتبالی ان شهر را کشف و به فوتبال کشور معرفی کند کما اینکه ستارگان فوتبال بابل نیز ازمحصولات همان لیگ های جوانان سالیان گذشته می باشند.

ستارگانی همچون مهدی و هادی خیری، مرتضی پورعلی گنجی، رضا خالقی فر، مجید نورمحمدی، محمد نژاد مهدی، میثم اقابابایی، سعید ابراهیم پور، وحید اصغرزاده، محمد رحیم پور، حامد سلیمانی، پوریا خاورپور، محمد و امین قاسمی نژاد و خیل عظیم ستارگان فوتبالی این شهر که از قلم جا مانده اند.

بی شک در سال های اینده این کار شایسته هیئت فوتبال بابل می تواند بسیار پر رنگ باشد چرا که برگزاری رقابت های لیگ جوانان نوید ظهور چندین ستاره فوتبالی دیگر در اسمان شهر بابل را می دهند که ازابرو و حیثیت این شهر فوتبالی در سطح کشور دفاع می کند.

گفتنی می باشد این رقابت ها با مساعدت هیئت فوتبال گنج افروز انجام می گیرد و نام این جام نیز به نام شهدای این خطه می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmb6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازی هفته پایانی لیگ دو در گروه ب لغو شد
اختصاصی| مهرداد شفیعی مطرح کرد؛