تاریخ انتشار: 1396/04/01 13:02
برانکو با کسی شوخی ندارد؛
کد خبر: 201866

با ورود منشا؛ سرنوشت رضائیان در انتظار طارمی!

فصل گذشته رامین رضائیان و مهدی طارمی دو بازیکن پرحاشیه پرسپولیس بودند که در برخی از روزهای فصل، مورد انتقاد شدید هواداران پرسپولیس نیز قرار گرفته بودند.
با ورود منشا؛ سرنوشت رضائیان در انتظار طارمی!

به گزارش فرتاک ورزشی، درحالی که رامین رضائیان اکنون جایی در پرسپولیس ندارد، طارمی همچنان به عنوان مهاجم اول قرمزها است و با ورود منشا، و لغزش طارمی، احتمال در انتظار بودن سرنوشت رضائیان برای طارمی بسیار زیاد است.

رامین که فصل قبل بسیار حاشیه داشت، با درخشش صادق محرمی و حسین ماهینی، سبب اطمینان خاطر برانکو در جناح راست و شد و همین مسئله سبب شد تا برانکو روی نام رضائیان خط قرمز بکشد و او را در لیست خروجی تیمش قرار دهد. بازیکنی که گفته در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند و اکنون که از این تیم جدا شده، قصد دارد لژیونر شود.

آمادگی بالای گادوین منشا و علی علیپور شاید سبب شود سرنوشت رضائیان نیز برای طارمی رخ دهد. طارمی نیز فصل قبل چندین بار توسط برانکو کارت زرد دریافت کرد اما در برخی بازی‌ها خودسرانه بازی کرد و برانکو چون مهاجم دیگری نداشت، مجبور از استفاده طارمی شد و گویا در این فصل خبر از بازی خودسرانه نیست و با افت طارمی، منشا هاجم اول پرسپولیس خواهد شد و اگر طارمی به حاشیه‌های فصل قبلش ادامه دهد، شاید سرنوشت رضائیان برایش تکرار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmmjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوه رضایی جا پای طارمی، شهباززاده و رضائیان می‌گذارد!
اختصاصی| خوشبختی یا نابودی در اروپا؛