تاریخ انتشار: 1396/03/18 12:09
کد خبر: 205266

ادعای جدید منصوریان: من بیانیه علیه هواداران معترض ننوشتم!

انتشار بیانیه غیر منتظره منصوریان علیه هواداران منتقد به سیستم مدیریت باشگاه بازتاب بسیار زیادی در رسانه های گروهی داشت، به گونه ای که اکثر قریب به اتفاق منتقدان و پیشکسوتان اعلام کردند همین هواداران بودند که فصل گذشته با تجمع مقابل وزارت ورزش زمینه انتخاب سرمربی استقلال را فراهم کردند به همین دلیل نباید با آنها بد صحبت کرد.
ادعای جدید منصوریان: من بیانیه علیه هواداران معترض ننوشتم!

به گزارش فرتاک ورزشی، با افزایش تعداد منتقدان برخی نزدیکان رسانه ای وی به او توصیه کردند از موضع گیری تند علیه هواداران خودداری کند چون بعید نیست در ادامه کار با مشکل مواجه شود.

در این بین برخی رسانه های همسو با دولت و وزارت ورزش نیز با انتشار اخبار و گزارش های پشت پرده مدعی شدند مسوولان وزارت ورزش و جوانان نیز از ادبیات به کار رفته در بیانیه منصوریان رضایت ندارند!

پس از این اتفاقات گفته می شود منصوریان در گفت و گو با یکی از نزدیکانش  تاکید کرده این بیانیه کار او نبوده و اصلا در جریان این اتفاق نبوده است! اما از آنجا که این بیانیه از طریق وب سایت رسمی باشگاه استقلال در شبکه های مجازی منتشر شد بعید به نظر می آید ادعای منصوریان صحت داشته باشد!

نکته قابل تامل اینجاست که به نوشته یکی از رسانه های حامی دولت به منصوریان توصیه شده از هرگونه مصاحبه ای به نفع افتخاری پرهیز کند چون این کار با تبعات بسیار زیادی برای تیم مدیریتی وزارت ورزش و باشگاه استقلال همراه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmngy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان:من از بازی با العین برای 20 سال آینده مربیگری‌ام درس گرفتم.