تاریخ انتشار: 1402/03/25 14:17
کد خبر: 4390

دست رد امباپه به 170 میلیون یورو به خاطر رئال!

کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
دست رد امباپه به 170 میلیون یورو به خاطر رئال!

  کیلیان امباپه  دوشنبه با ارسال نامه ای به باشگاه پاری سن ژرمن رسما اعلام کرد که بند تمدید قراردادش را فعال نخواهد کرد و تابستان بعد پاریس را ترک خواهد کرد. مقصد بعدی او نیز رئال مادرید خواهد بود. پس از بازتاب گسترده این خبر، اعلام شد که پی اس جی به امباپه گفته است که یا تمدید یا جدایی در همین تابستان. 

پاریس قصد ندارد یک سال پر تنش دیگر را داشته باشد و می خواهد بازیکنی که به زحمت با او در سال گذشته تمدید کرد را با رقمی بالا بفروشد و ریسک از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد را قبول نخواهد کرد

رادیو مونته کارلو در این رابطه گزارش داد که امباپه در صورت فعال کردن بند تمدید، بلافاصله 80 میلیون یورو دریافت خواهد کرد و در تابستان 2025 نیز 90 میلیون یوروی دیگر به حساب او واریز می شود ولی امباپه قید 170 میلیون یورو را خواهد زد تا به رویایش یعنی بازی در رئال مادرید برسد.

 او صادقانه گفته است که دوست دارد یک سال دیگر در پاریس بماند و حتی می خواهد مستندی از دوران حضورش در پی اس جی بسازد ولی موضع باشگاه چیز دیگری است. او و پاریس به یک تفاهم دوستانه خواهند رسید؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqm64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک به رئال؛ امباپه در پاریس خواهد ماند