تاریخ انتشار: 1395/11/04 12:33
کد خبر: 234090

وریا جای خسرو را تنگ کرد

وریا غفوری قبل از پیوستن به استقلال هم به اردوهای ملی دعوت میشد، اما اثبات توانایی‌هایش در تیم آبی‌پوش پایتخت به او انگیزه متفاوتی داده بود.
وریا جای خسرو را تنگ کرد

 بعد از بازگشت از مصدومیت نسبتا طولانی‌مدت و بعد از بازی در پست غیرتخصصی هافبک دفاعی و سردرگمی در دیدار هفته قبل، این بار حضور ثابت در دفاع راست برابر آبادان و انتخاب‌های هوشمندانه وریا در زمین حریف و زمین خودی نشان داد که ذهن او همچنان آمادگی بالایش را حفظ کرده و خیلی زود باید منتظر بازگشتش به دوران اوج باشیم. او امروز به جای خسرو حیدری 34 ساله بازی کرد تا پروژه عبور از خسرو هم در تیم منصوریان کلید بخورد. حالا سرمربی آبی‌پوشان آنقدر بازیکن جوان و باتجربه آماده دارد که از خسروی ناآماده چشم‌پوشی کند. شماره دو نشانی از سال‌های اوج ندارد و در تیم تازه جان گرفته منصوریان هم، با وجود پاسورهای نوظهور جوان، طبیعتا نمی‌تواند مهره کلیدی و کارساز باشد. وریا 29 ساله در کنار یک هافبک راست جوان‌تر، مناسب‌ترین ترکیب برای سمت راست علیرضا منصوریان در ادامه لیگ خواهد بود.

وریا در بازی امروز یک مدافع راست کلاسیک بود و در بهترین نمایش فصل استقلال، او هم یکی از بهترین بازی‌هایش را به اجرا گذاشت. حملات نیمه اول آبی‌پوشان از سمت او طرح‌ریزی میشد و در نهایت هم در اواسط نیمه اول، چشمان باز و نگاه هوشمندانه او باعث شد تا گل اول استقلال به زیبایی و در سبکی متفاوت به ثمر برسد. پاس دیدنی او روی پای حق‌دوست فرود آمد و حق‌دوست مزد این سانتر خط‌کشی شده را با یک گل زیبا داد. در نیمه دوم هم وریا به خوبی وظایف دفاعی‌اش را اجرا کرد و به نفتی‌ها اجازه نفوذ نداد تا بازی خوبش را تکمیل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rr6py

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مگویان- مجید حسینی- خسرو حیدری/ کدام یک دفاع راست می شوند؟