تاریخ انتشار: 1395/11/12 17:33
کد خبر: 232266

دژاگه: ولسبورگ خانه دوم من است

ستاره ایرانی تیم فوتبال ولفسبورگ گفت:اینجا به منزله خانه دیگرم است.
دژاگه: ولسبورگ خانه دوم من است

به گزارش فرتاک ورزشی، اشکان دژاگه در جلسه معارفه خود اظهار داشت:خیلی خوشحالم که دومرتبه اینجا هستم.ولفسبورگ برای من به منزله خانه دیگرم است. نهایت تلاش خود را خواهم کرد با تمام قوا در تمرینات حضور یابم و توانمندی‌ام را عرضه کنم.آنچه در سال‌های اخیر اینجا در ولفسبورگ انجام داده و کسب کرده‌ام، خیره‌کننده است.

وی افزود:از اولاف ربه، مدیر ورزشی و والرین اسماعیل تشکر می کنم که به فرصت دادند به اینجا بازگردم. همیشه در ذهنم این مساله بود که روزی می‌خواهم به اینجا بازگردم.برای من ولفسبورگ، جایگاهی کاملا خاص دارد.

ستاره ایرانی همچنین عنوان کرد:همیشه ارتباط خوبی با هواداران اینجا داشته‌ام. امیدوارم آنها در موقعیت کنونی همچنان از تیم حمایت کنند.

وی در مورد تیم آلمانی که معروف به گرگ‌ها است، اظهار داشت:تیم در موقعیت کنونی به این نیاز دارد که هوادارانش همچنان تیم را مورد حمایت قرار دهند.

در ادامه این جلسه، والرین اسماعیل، سرمربی فرانسوی – آلمانی تیم نیز نظرش را در مورد ستاره با تجربه ایرانی بیان کرد.

او اظهار داشت:اشکان دقیقا از آن دسته بازیکنانی است که لازم داشتیم.بدیهی است او با تیم هنوز هماهنگ نیست اما همه دیدند در نخستین جلسه تمرینی، اشکان آماده است.

بعد از اظهارات اسماعیل، دژاگه بار دیگر به صحبت‌های خود ادامه داد و عنوان کرد:

در موقعیت کنونی باشگاه، هر نبرد تن به تنی در زمین، اهمیت و ارزش دارد.باید فکر و ذهن‌مان را دقیق معطوف امور کنیم و در نبرد بر سر بقا در دسته یک، باید کاملا بجنگیم.من برای حضور در بوندس‌لیگا آماده هستم. با تمام وجود تمرکز خودم را معطوف تمرینات می‌کنم. آنچه اهمیت دارد، این است که باید صددرصد آماده باشم.

بعد از این جملات سرمربی تیم ولفسبورگ در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران عنوان کرد این امکان هست که بازیکن ایرانی‌اش برای بازی با کلن در کادر نفرات مورد نظرش باشد.

بعد از ذکر این موضوع جلسه معارفه دژاگه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به اتمام رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrloy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ طاهری به حواشی پیش از دیدار با تراکتور