تاریخ انتشار: 1395/11/08 15:49
کد خبر: 233166

مربی استقلال : با تمام قوا به میدان می رویم

مربی استقلال خوزستان گفت:فردا بازی خوبی مقابل تیمی داریم که انگیزه های زیادی دارد و علی دایی را به عنوان سرمربی در تیم خود می بیند.
مربی استقلال : با تمام قوا به میدان می رویم

حیدر شریفی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت:  حادثه پلاسکو را بازهم تسلیت می گویم و به سازمان اتش نشانی هم خسته نباشید می گویم. متاسفانه هنوز درگیر گرد و خاک در اهواز هستیم و پرواز دوستان ما لغو شد. فردا بازی خوبی مقابل تیمی داریم که انگیزه های زیادی دارد و علی دایی را به عنوان  سرمربی در تیم خود می بیند.

حیدر شریفی در ادامه افزود: ما هم بعد از بازی با سنگین با سپاهانئ، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. روند خوبی را طی می کنیم و برای گرفتن سه امتیاز به تهران آمده ایم و انشالله فردا به برد می رسیم.

مربی استقلال خوزستان درباره عملکرد سینوسی تیمش گفت: تیم ما جوان است. میانگین سنی تیم ما خیلی پایین است. همین  مساله باعث می شود تمرکز تیم کمتر شود و نتایج ما در این فصل اصلا سینوسی نبوده است. ما مقابل تراکتور نباید چنین نتیجه ای می گرفتیم. با این حال جوانی تیم ما باعث می شود بازیکنان کمی احساسی باشند. در بازی با سپاهان هم یکی از بهترین بازی های فصل را به نمایش گذاشتیم. علی رغم حساسیت هایی که این بزای داشت بازهم از بچه ها راضی هستیم.

حیدر شریفی درباره شایعه استعمال سیگار و دخانیات بین بازیکنان بیان داشت: من تاکنون مشاهده نکردم و ندیدم که کسی این کار را انجام بدهد. این کارها بدآموزی برای جوان ها دارد. در چه های تیم خودمان چنین چیزی نیست ولی قبلا بوده است. ورزشکاران الگو هستند. فوتبالیستهای بزرگ در قدیم این کار را می کردند. این کار شنیع و نادرست است و مورد پسندیده هم نیست.

حیدر شریفی در پایان درباره مصدومین و محرومین تیمش گفت: نه مصدوم داریم و نه محروم و با تمام قوا به میدان می رویم تا بهترین نتیجه را در برابر نفت بدست بیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrnlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام عجیب رحمتی بعد از دیدار استقلال و نفت