تاریخ انتشار: 1395/12/19 11:46
کد خبر: 224266

آیا مسی در بارسلونا می ماند؟

ستاره برزیلی آبی‌واناری‌ها خاطرنشان کرد: مسی قطعاً قراردادش را با بارسا تمدید خواهد کرد.
آیا مسی در بارسلونا می ماند؟

 نیمار که در جریان پیروزی 6 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) بارسلونا برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که باعث شد این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 5 راهی دور بعد شود، عملکرد درخشانی از خود ارائه داد، گفت: پیش از آغاز این بازی باور داشتیم که می‌توانیم دست به چنین کاری بزنیم و حالا خیلی خوشحالیم. پیش از به ثمر رسیدن گل آخرمان به سرخی روبرتو گفتم که به محوطه جریمه PSG برو، جایی که فرصت گلزنی می‌توانست پیدا کند. ما در چند دقیقه به دو گل رسیدیم و روی زدن ضربه پنالتی هم تمرکز زیادی کردم.

وی در مورد شکست در بازی رفت هم اظهار داشت: شکست در پاریس لطمه زیادی به ما زد، اما در نوکمپ بدون فشار بازی کردیم. پاری‌سن‌ژرمن را آزار دادیم و با لذت بازی کردیم. پس از نتیجه‌ای که در پاریس رقم خورد، شرایط برای ما سخت شده بود، اما این بازی را عالی شروع کردیم. به هر حال این بازی در تاریخ لیگ قهرمانان ماندگار شد.

ستاره برزیلی آبی‌واناری‌ها خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم و حالا به دنبال رسیدن به فینال لیگ قهرمانان هستیم. این بهترین بازی دوران حرفه‌ای من بود. حس خیلی خوبی دارم و امیدوارم این حس ادامه داشته باشد.

وقتی در مورد تمدید قرارداد فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا پرسیده شد، نیمار اینطور پاسخ داد: مسی قطعاً قراردادش را با بارسا تمدید خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrogw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس خواهشا در بارسا بمان!
درخواست بازیکنان فعلی و پیشین آبی اناری ها؛