تاریخ انتشار: 1396/02/30 10:52
کد خبر: 209718

پرسپولیسی‌ها تتلو را آنفالو کردند!

امیر تتلو طی چند روز اخیر حواشی و چالش‌های فراوانی را پشت‌سر گذاشت.

خواننده پرطرفدار و البته پرحاشیه کشورمان که جزو رکوردداران تعداد فالور در اینستاگرام محسوب می‌شود، پس از چرخش عجیبش از سمت قرمزها به رنگ آبی، ناگهان به دیدار رئیسی رفت و به تبلیغ برای این نامزد ریاست‌جمهوری پرداخت.
البته تتلو حتی در روز انتخابات هم دچار حواشی زیادی شد. بعضی‌ها با صفحه تقلبی علی دایی تتلو را سر کار گذاشتند و حتی کار به جایی رسید که امیر مجبور به پاسخگویی شد و وقتی امیر با صفحه تقلبی دایی سر کار رفته، پست‌اش را پاک کرده و از آقای گل عذرخواهی کرد.
اما این پایان ماجراهای تتلو نبود چون او در ادامه با پیج اصلی علیرضا بیرانوند درگیر شد و وقتی فهمید که بیرانوند علیه‌اش پست گذاشته از خجالت دروازه‌بان تیم پرسپولیس درآمد.
نکته جالب در مورد تتلو با بیش از چهار میلیون فالور این است که بازیکنان فعلی پرسپولیس تتلو را آنفالو کردند و ترجیح دادند که جزو فالورهای رسمی تتلو نباشند. به طور مثال بیرانوند که جوابیه امیر را خوانده بود، جزو فالورهای او نیست ولی صفحه این خواننده رپ را چک می‌کند تا در جریان اتفاق‌های او باشد.
هرچند که پرسپولیسی‌هایی مثل طارمی، مسلمان، احمدزاده، بیرانوند، سیدجلال حسینی، ماهینی و... تتلو را آنفالو کردند ولی تتلوی استقلالی واکنشی در این مورد انجام نداد. تتلو همچنان پرسپولیسی‌ها را فالو می‌کند و حواسش به بازیکنان این تیم هست. البته تتلو جدا از پرسپولیسی‌ها، تعدادی از دوستان استقلالی‌اش را هم فالو می‌کند. تتلو که عاشق فوتبال است، جدا از پیج‌های هنری، ستاره‌های خارجی فوتبال را هم فالو می‌کند. نیمار، رونالدو، ریوالدو، مارادونا، رونالدینهو و خیلی‌های دیگر از جمله کسانی هستند که تتلو آن‌ها را تعقیب می‌کند.
هیچ بعید نیست که تتلو پس از آنفالو شدن از سوی پرسپولیسی‌ها واکنش جدیدی نسبت به تیم مورد علاقه و سابقش داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rv8bz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین بازیکن سال سرخپوشان پایتخت کیست؟